Hermano Geplaatst 14 Juni, 2018 Geplaatst 14 Juni, 2018 Moi allemaal, mijn naam is Herman , geemigreerd van Grunn naar Drenthe , 67 jaar en heb eindelijk het licht gezien. Nooit te oud om te leren. Een Kia Niro 1.6 GDi HEV DynamicLine gekocht. Kost wat maar heb je ook wat. Jullie schuld met je goede reviews. 5 juli haal ik hem af in Assen. Ben benieuwd . Veel plezier allemaal en rij veilig. Quote
Specialmade Geplaatst 14 Juni, 2018 Geplaatst 14 Juni, 2018 2 uur geleden zei Hermano: Moi allemaal, mijn naam is Herman , geemigreerd van Grunn naar Drenthe , 67 jaar en heb eindelijk het licht gezien. Nooit te oud om te leren. Een Kia Niro 1.6 GDi HEV DynamicLine gekocht. Kost wat maar heb je ook wat. Jullie schuld met je goede reviews. 5 juli haal ik hem af in Assen. Ben benieuwd . Veel plezier allemaal en rij veilig. Herman, welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk alvast veilige kilometers en veel rijplezier met de Niro. Zo zie je maar paspoort Grunn inleveren en naar Drente verhuizen en je zit het licht. Je krijgt zeker geen spijt van deze aankoop. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.