Henriw03 Posted July 12, 2018 Posted July 12, 2018 Hallo mede Kia eigenaren, ik ben nu 2,5 week in het bezit van een nieuwe Kia Niro. Inmiddels al 1300km er op zitten. Hiervoor had ik een Renault Scenic diesel met 110pk. Toch maar van de diesel afgestapt voordat de overheid de diesels van de weg af gaat pesten. En daarbij rij ik nu zuiniger en voordeliger dan de diesel. Bevalt tot nu toe ontzettend goed. De automaat is ontzettend fijn en ben daardoor ook rustiger gaan rijden. Misschien van tijdelijke aard, maar dat zal de tijd uitwijzen. Helaas wel een afneembare GWD trekhaak er onder, kwam ik achter bij de aflevering. Zit er wel stevig onder maar nu een ander probleem, heb 2 aanhangers en 1 trailer, die zitten alle 3 schuin achter de auto omdat de trekhaak nogal wat hoger staat dan standaard blijkbaar. De GWD kan niet lager i.v.m. de stijfheid zegt de dealer. Maar even zien hoe dit verder moet nog. Zo blijven kan het niet in ieder geval. Quote
Ed-Car Posted July 12, 2018 Posted July 12, 2018 Soms is de kopeling van de aanhanger onder de dissel gemonteerd, en kun je die om zetten naar de bovenkand van de dissel. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. Quote
Recommended Posts