Jump to content

foto.s

peterb28

Recommended Posts

Kan iemand mij vertellen hoe ik hier fotos kan downloaden

Groetjes P B

Hoi Peter B als je een bericht tikt zie je er boven een paperclip. Klik op deze er komt een 2de scherm waar je foto's kunt uploaden 5 per bericht.

Deze komen dan als kleine afbeeldingen onder je tekst te staan die groter worden als je er op klikt.

Kreeg ik ooit als tip van Ronald forum lid en geef dit graag door werkt goed.

Groetjes,

Relena

Hoi Peter,

Er is nog een mogelijkheid om foto's hier geplaatst te krijgen.

Je kan als eerste je foto's uploaden naar een site als www.mijnalbum.nl www.picasa.com of dergelijke. De meesten geven een beperkte ruimte gratis voor je foto's.

Hier kan je je foto's plaatsen. De meeste geven een link naar je foto bijv. deze:

http://lh5.ggpht.com/alexvanbreemen/SIjYzlLWy6I/AAAAAAAAAG4/6AMEslrCss4/s800/100_2861.JPG

Door op het 7e symbooltje te klikken in het scherm waar je je berichten intikt(Het geel vierkantje met de bergen) kun je deze rechtstreeks in je bericht invoegen. Het voordeel hiervan is dat je niet gelimiteerd bent tot maar 5 foto's per bericht en de foto's zijn groter en beter te zien. Wel ervoor zorgen dat je resolutie niet op maximaal staat, anders duurt het inladen van de pagina wel erg lang.

Als je de foto plaatst zoals vermeld krijg je dit resultaat:

100_2861.JPG

Kijk maar of het lukt..

Hoi Peter,

Er is nog een mogelijkheid om foto's hier geplaatst te krijgen.

Je kan als eerste je foto's uploaden naar een site als www.mijnalbum.nl www.picasa.com of dergelijke. De meesten geven een beperkte ruimte gratis voor je foto's.

Hier kan je je foto's plaatsen. De meeste geven een link naar je foto bijv. deze:

http://lh5.ggpht.com/alexvanbreemen/SIjYzlLWy6I/AAAAAAAAAG4/6AMEslrCss4/s800/100_2861.JPG

Door op het 7e symbooltje te klikken in het scherm waar je je berichten intikt(Het geel vierkantje met de bergen) kun je deze rechtstreeks in je bericht invoegen. Het voordeel hiervan is dat je niet gelimiteerd bent tot maar 5 foto's per bericht en de foto's zijn groter en beter te zien. Wel ervoor zorgen dat je resolutie niet op maximaal staat, anders duurt het inladen van de pagina wel erg lang.

Als je de foto plaatst zoals vermeld krijg je dit resultaat:

100_2861.JPG

Kijk maar of het lukt..

Alex alvast een dank ook van mij, is een goeie tip die ik in de toekomst ga gebruiken.

Groetjes,

Relena