Eindelijk Posted July 12, 2018 Posted July 12, 2018 (nieuw tipic aangemaakt daar m'n vorige niet lijkt te werken. Er is geen mogelijkheid tot reactie. Hallo iedereen, toen ik net terug kom van het benzinestation waar ik mijn tank had volgegooid met diesel (Ik heb een 2. 2 diesel), merkte ik bij het oprijden van mijn oprit dat het motor management lichtje op het dashboard was opgelicht. Ik heb de wagen nog maar een dag in mijn bezit en heb nog maar 20 kilometer gereden. Ik heb de vorige eigenaar gecontacteerd en hij zei me dat hij dat nog nooit had gehad. Hij raadde me aan het te laten uitlezen bij een dealer en hem dan op de hoogte te brengen. Hopelijk heb ik geen kat in een zak gekocht. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn . De wagena heeft 163000 kilometers en heeft steeds zijn onderhoud op tijd gehad. Hij ziet er uit als een nieuw. Alvast bedankt. Christian Update: ik had tips gekregen van leden van een facebookgroep. Zij zeiden dat het misschien kon dat de egr klep wat dicht zat omdat ik veel te rustig met veel te lage toeren rijd. Ze raadden me aan eens een tiental minuten goed gas te geven. En dat is inderdaad gelukt. Het lampje is uit gegaan op het moment dat ik bij de dealer aankwam. De dealer in Dendermonde, afschuwelijk. Slecht onthaal, ongeïnteresseerd, asociaal en te lui om deftig te antwoorden. Op zoek naar een andere dealer; Die in Meise eens proberen voor de sleutel. Quote
Recommended Posts