Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Achterkant / achteras 'wringt'

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds enkele maanden merk ik als ik door een kuil of oneffenheid rijdt dat de achterkant van mijn Rio 'tegen wringt' . Het voelt een beetje als een tegenbeweging te op zichte van de rijrichting. Het voelt een beetje als wringen. Ik weet dat de Rio een starre achteras heeft, wat het comfort niet optimaal ten goede komt, maar dit heb ik nog niet eerder ervaren

Iemand tips of een oplossing?

Geplaatst

Ik heb de achtervering gecontroleerd, maar niet veel kunnen vinden. In september moet de auto voor een beurtje naar de garage, ik zal het probleem dan ook melden.

@xtra40: wat zou ik aan de schokdempers kunnen merken?

Geplaatst
Ik heb de achtervering gecontroleerd, maar niet veel kunnen vinden. In september moet de auto voor een beurtje naar de garage, ik zal het probleem dan ook melden.
[mention=5758]xtra40[/mention]: wat zou ik aan de schokdempers kunnen merken?
Als de auto in veert dan gaat dat aan 1 kant beter dan aan de kant die vast zit

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

• 4 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Ik ben even geleden terug geweest naar de dealer voor een onderhoudsbeurt. Er is toen gekeken naar het probleem, maar ze konden niets vinden. Het enige wat ze gedaan hebben is de banden op spanning gebracht. Ik had vooraf aangegeven dat ik ze expres wat minder hard had staan om het wegligging probleem te verminderen, maar dat waren ze klaarblijkelijk vergeten.

Omdat ik beu was heb een paar dagen geleden de banden omgewisseld, voorbanden achter en achterbanden voor. Het probleem is nu helemaal weg!

aangepast door jvdpol

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...