jvdpol Geplaatst 7 Augustus, 2018 Geplaatst 7 Augustus, 2018 Sinds enkele maanden merk ik als ik door een kuil of oneffenheid rijdt dat de achterkant van mijn Rio 'tegen wringt' . Het voelt een beetje als een tegenbeweging te op zichte van de rijrichting. Het voelt een beetje als wringen. Ik weet dat de Rio een starre achteras heeft, wat het comfort niet optimaal ten goede komt, maar dit heb ik nog niet eerder ervaren Iemand tips of een oplossing? Quote
xtra40 Geplaatst 7 Augustus, 2018 Geplaatst 7 Augustus, 2018 test even je schokdempers heb al paar keer mee gemaakt dat er 1 vast zit en dan krijg je inderdaad dat gevoel Quote
jvdpol Geplaatst 8 Augustus, 2018 Topic Starter Geplaatst 8 Augustus, 2018 Bedankt voor je reactie! Ga ik even testen. Quote
jvdpol Geplaatst 14 Augustus, 2018 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2018 Ik heb de achtervering gecontroleerd, maar niet veel kunnen vinden. In september moet de auto voor een beurtje naar de garage, ik zal het probleem dan ook melden. @xtra40: wat zou ik aan de schokdempers kunnen merken? Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2018 Geplaatst 14 Augustus, 2018 Ik heb de achtervering gecontroleerd, maar niet veel kunnen vinden. In september moet de auto voor een beurtje naar de garage, ik zal het probleem dan ook melden. [mention=5758]xtra40[/mention]: wat zou ik aan de schokdempers kunnen merken?Als de auto in veert dan gaat dat aan 1 kant beter dan aan de kant die vast zit Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
jvdpol Geplaatst 2 Januari, 2019 Topic Starter Geplaatst 2 Januari, 2019 (aangepast) Ik ben even geleden terug geweest naar de dealer voor een onderhoudsbeurt. Er is toen gekeken naar het probleem, maar ze konden niets vinden. Het enige wat ze gedaan hebben is de banden op spanning gebracht. Ik had vooraf aangegeven dat ik ze expres wat minder hard had staan om het wegligging probleem te verminderen, maar dat waren ze klaarblijkelijk vergeten. Omdat ik beu was heb een paar dagen geleden de banden omgewisseld, voorbanden achter en achterbanden voor. Het probleem is nu helemaal weg! 2 Januari, 2019 aangepast door jvdpol Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.