bianca2 Posted August 9, 2018 Posted August 9, 2018 Hallo forum leden, Ik wilde mij even voorstellen, ondanks dat mijn nickname anders doet vermoeden schrijf ik Jos (van het mannelijk geslacht) dit introductieberichtje. Mijn vrouw heeft in 2015 een Picanto TA 1.0 First Edition gekocht, een witte (Bianca=wit) en zij vond het tijd een Picanto JA te kopen na ruim 3 jaar plezier gehad te hebben van de TA. Het is nu geen nieuwe geworden maar een jonge tweedehands Picanto JA van januri 2018 met 5000 km op de teller, een First Edition weer, want ze wilde niet minder luxe hebben... (ca 1000 euro per jaar afgeschreven!) De auto hebben we nu, of eigenlijk zij, een 2,5 weken, maar doordat we met de andere auto een weekje op vakantie zijn geweest hebben we er maar een km of 500 met Bianca2 (ja weer een witte) mee gereden, maar dat waren veel plezierige km's, want tjonge wat stuurt de TA fijn en wat is het infotainmentsysteen veel beter. Verder is de bruikbaarheid van de koffer er ook op voorruit gegaan. Maar goed ik ga niet te veel op de details in, daartoe open ik binnenkort een eigen topic, behalve de middenarmsteun hebben we nl ook al parkeersensoren ingebouwd (dat terwijl er ook al een achteruitrijdcamera std aanwezig is..). Ik hoop hier op het forum meer informatie te kunnen vergaren. Groeten Quote
Recommended Posts