Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Lampen vervangen GT-line

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen.

Ik wil de dim en grootlicht lampen vervangen door White Vision. Alleen zie ik dat het niet standaard lampen zijn, waarschijnlijk door die lenzen die ervoor zitten . De mijne heeft HB3. Klopt dit?

Alvast bedankt

Grtn

Kim

Geplaatst
Zojuist, Treespotter (aka Birdy) zei:

In de GT line zijn het toch ledlampen?
Volgens mij kunnen wij daar zelfs niks mee.

Wolter

Ik heb nog eens laten kijken door mijn vriend en er zitten HB3 lampen in met projectorlampen

Geplaatst

In onze Picanto GT line heb ik een setje Philips Whitevision (HB3) geplaatst, ziet er een stuk mooier uit dan de standaard halogeen verlichting (en beter lichtbeeld). Wil tzt nog wel een kijken naar led verlichting...

Geplaatst
Op 13-8-2018 om 23:09, NCJ87 zei:

In onze Picanto GT line heb ik een setje Philips Whitevision (HB3) geplaatst, ziet er een stuk mooier uit dan de standaard halogeen verlichting (en beter lichtbeeld). Wil tzt nog wel een kijken naar led verlichting...

Ah het klopt dus en hoe hebben jullie het bij de linker koplamp opgelost? Want volgens mijn vriend is er heel weinig ruimte. Kan die koplamp eruit genomen worden? Zo ja hoe dan?

Alvast bedankt

Geplaatst
Op 13-8-2018 om 23:09, NCJ87 zei:

Ah het klopt dus en hoe hebben jullie het bij de linker koplamp opgelost? Want volgens mijn vriend is er heel weinig ruimte. Kan die koplamp eruit genomen worden? Zo ja hoe dan?

Alvast bedankt

Geplaatst

Ok, het is gelukt de koplamp eruit te halen. Kwestie van 2 boutjes los draaien en een beetje wrikken. Wel heeft hij de lak afgeplakt voor eventuele beschadigingen. Geeft wel beter licht(lees iets feller) maar nog altijd gelig. Misschien opteren voor LED

Bedankt voor de reacties

Grtjes

Geplaatst

Ik heb momenteel 6500K LED koplampen én mistlampen.

origineel heeft de GT standaard halogeenlampen!

-Xenon is een optie voor 169,- in de brochure en de kia dealer kan bij navraag voor 189,- LED units leveren. ( 6500K )

Voor de liefhebbers, ik heb nog sets liggen ( koplamp én mistlicht! ) voor een veel gunstigere prijs dan de dealer. Stuur me een bericht bij interesse ;) Inbouw kan ik gratis voor je doen ter plaatse. 

Geplaatst

6500K voorbeeld van Koplamp+Mist

Foto komt alleen niet echt tot zijn recht doordat de koplampen hier overbelicht worden weergegeven door de telefooncamera.

IMG_6651.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb vandaag een GT-Line gekocht en lees hier dat daar HB3 lampen inzitten. Wat is een betaalbare goede lamp ter vervanging van de standaardlamp? Ik kom uit een Ignis met full LED verlichting.

• 10 maanden later...
Geplaatst

Ik wilde graag weten welk merk en type led lampen je voor je mistlampen hebt gekocht.

Ik ben hier nieuw en mijn dealer had het over dat er speciale in moesten anders ging de boardcomputer stuk.

• 4 maanden later...
Geplaatst
Op 15-8-2018 om 15:01, Gast Nyther zei:

Ik heb momenteel 6500K LED koplampen én mistlampen.

origineel heeft de GT standaard halogeenlampen!

-Xenon is een optie voor 169,- in de brochure en de kia dealer kan bij navraag voor 189,- LED units leveren. ( 6500K )

Voor de liefhebbers, ik heb nog sets liggen ( koplamp én mistlicht! ) voor een veel gunstigere prijs dan de dealer. Stuur me een bericht bij interesse ;) Inbouw kan ik gratis voor je doen ter plaatse. 

Beste Nyther! Ik heb zelf ook een GT maar als ik de Kia dealer bel hebben ze nog nooit van Led HB3 lampen gehoord en kunnen ze het ook niet leveren! Dus kun je ze alleen zelf op internet bestellen en inbouwen. Groeten Dennis

Geplaatst (aangepast)

Deze komen van de Kia dealer uit Schelluinen. bovenste voor de mistlampen en onder voor dimlicht en grootlicht.

20200113_122930.jpg

20200113_122824.jpg

13 januari aangepast door tokoroko

aangepast door tokoroko

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...