Mootje6695 Posted August 11, 2018 Posted August 11, 2018 Er was mij verteld dat als ik mijn recente oproepen verwijder op mijn iPhone deze ook niet meer zichtbaar zouden zijn in mijn scherm echter blijven ze daar wel staan. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen? Quote
Xmoo Posted August 14, 2018 Posted August 14, 2018 Vandaag geprobeerd, bij mij gaan ze weg en als ik mijn hele lijst wis is die op de Kia ook leeg. Quote
Mootje6695 Posted August 17, 2018 Author Posted August 17, 2018 Helaas bij mij niet, wel via carplay maar bij Bluetooth verbinding blijft het staan. Kia geeft aan dat ik, zodra ik het verwijderd heb van mijn iPhone ik het scherm kan verversen alleen vergaten ze erbij te zetten hoe ik dat moet doen dan. Quote
Xmoo Posted August 17, 2018 Posted August 17, 2018 Ik heb het via Bluetooth getest en niet via Carplay. Ik draai wel iOS 12 en niet 11. Wellicht dat het iets uitmaakt. Quote
Recommended Posts