Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het lijkt mij telkens weer dat als er een zeer gewild model van Kia op de markt komt de kopers weer de dupe zijn van de levering ervan.

Eerst was het de beurt aan de Sorento, nu de Sportage.

Kunnen ze de vraag niet aan of houden ze bewust de produktie laag??

Ik vindt het elke keer weer wrang om te lezen dat de kopers van de gewilde modellen zeer lang moeten wachten op hun heilige koe.

Ik hoop dat Kia toch snel hieraan verbetering aan gaat brengen want anders ben ik ban dat toch veel (potenti?le) klanten gaan afhaken en hun aankoop annuleren en waarschijnlijk naar de concurrent zullen gaan.

Maar is dit alleen in Nederland het geval of is het in Duitsland of Belgi? beter geregeld en zijn daar de levertijden korter??

Dus langs deze weg voor iedereen die zit te wachten op zijn of haar Kia:

Sterkte

Philip

• 3 weken later...
Geplaatst

De auto's zijn onderweg :lol::lol: .

ik werk namelijk in de europoort vlak bij waar de auto's binnen komen,en gisteren lagen er 2 boten dus dacht al,het is 2 oktober,dus de kans dat onze auto's erbij zitten is best groot..

Vandaag weer de ochtend en reed naar huis,nu haalde ik onderweg een trailer in'vol met kia's :D .ik zachter rijden om te kijken welke erop stonden.

Er stonden dus sorento's en sportage's op.

we zullen deze week dus wel gebeld worden.

H.J.Voss.

Geplaatst
we zullen deze week dus wel gebeld worden.

Zou goed nieuws kunnen zijn, maar .....

Volgens mijn info worden de auto's al eerder verdeeld over de dealers. Op de boot worden de chassisnummers gekoppeld aan de klant en krijgt de klant bericht van de dealer dat zijn/haar auto op de boot staat en onderweg is.

Ik kan het natuurlijk mis hebben of het systeem is veranderd, voorzover er een systeem is.

Als ik het mis heb wordt ik deze week misschien ook gelukkig; wacht al vanaf februari op mijn grijze 4WD.

Geplaatst

HD47:

Volgens mijn info worden de auto's al eerder verdeeld over de dealers. Op de boot worden de chassisnummers gekoppeld aan de klant en krijgt de klant bericht van de dealer dat zijn/haar auto op de boot staat en onderweg is.

Ik kan het natuurlijk mis hebben of het systeem is veranderd, voorzover er een systeem is.

Ik was ook al gebeld dat de auto onderweg was,en dat de boot 2 okt. binnen zou komen.

Geplaatst

Hoi,

Het is niet altijd het geval dat vooraf bekend wordt wanneer welke auto voor wie geleverd wordt.

Toevallig weet ik dat Doctor begin deze week (3okt) te horen heeft gekregen dat zijn kia bij de dealer stond. De dealer stond ook perplex want hij was hierover blijkbaar niet geinformeerd.

Doctor krijgt hem waarschijnlijk deze week nog geleverd.

Hopende dat mijn KIA op de boot van 2 okt staat (stond) en dat ik hem ook binnenkort kan verwachten.

Franky

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...