Kia2811 Geplaatst 23 September, 2018 Geplaatst 23 September, 2018 Na 134 duizend kilometer en 6 jaar is het tijd voor wat anders. Na jaren Volvo, de laatste was een v60 T4 over gestapt naar Kia Picanto. Volvo ingeruild en een hoop geld toe. Was wel even wennen maar toch de laatste 5 jaar prima mee gereden. Met een gemiddeld verbruik van 6.1 l per 100 km. Met minimaal 120 of 130 dus dat valt niet tegen. En een stuk zuiniger dan de Volvo met zijn gemiddeld 11 liter per 100 km. Maar het laatste jaar wilde ik iets anders meer luxe en net iets meer auto. Ik gewacht op de Stonic maar dat is niet mijn auto dus daarna kijken naar Citroen en eigenlijk was de keus gemaakt de nieuwe Cactus. Dit kwam mede door de proefrit. Eerste een uur in een Cactus daar na in de Stonic en dat was wel een verschil.. Dus geen Kia... Maar ik wilde wel een diesel. Dus wat te doen. Ineens zag ik een mooie Rio 3 te koop staan met 80 duizend op de teller met alles er op en er aan. En na de proefrit was ik verkocht. Prima auto met alles er op en er aan. Diesel 1.1 superpack camera ect... En ook nog eens 3 bijna 3 jaar Kia garantie. Dus toch weer een auto gekocht niet helemaal met me hart, meer met verstand maar is wel helemaal wat ik zoek. En als bonus nog een hoop geld op de bank... En een mooie inruilprijs (5 duizend) gehad voor mijn Kia Picano. Ja ik ben ergens in de jaren deT verloren... Zodra ik de auto in bezit is zal ik wat foto's plaatsen... Gr Hans 1 1 Quote
moto Geplaatst 23 September, 2018 Geplaatst 23 September, 2018 Wat was het verschil tussen de Cactus en de Stonic?ï Quote
Kia2811 Geplaatst 23 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2018 Ga maar eens mee rijden. Ben niet van de Franse auto’s maar de Cactus is echt met zijn comfortverhogende technologieën een hele fijne auto. Met een hoog prijs kaartjes 30 duizend in diesel.... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.