Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

achteruit rij schakelaar.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heb het gevonden ,je moet de luchtfilterbak verwijderen en dan kun je 2 zien zitten een voor de achteruitrijlampen en ik denk de andere voor de sensoren in je achterbumper

Geplaatst

De sensoren zotten waarschijnlijk parallel aan je achteruitrijlampen.
Ik denk eerder dat de tweede schakelaar/sensor bijv. een neutraal-detectie is, of iets val oliepeil/temperatuur ofzo.

Geplaatst
58 minuten geleden, Murcielaygo zei:

De sensoren zotten waarschijnlijk parallel aan je achteruitrijlampen.
Ik denk eerder dat de tweede schakelaar/sensor bijv. een neutraal-detectie is, of iets val oliepeil/temperatuur ofzo.

je mag gelijk hebben weet het niet zeker ,maar je kunt je sensoren in je achter bumper uitzetten maar je achteruit rij lamp doet het dan nog wel

Geplaatst

Dan denk ik dat er eerder een schakeling is en een aparte draad ofzo naar de sensoren dan dat men twee schakelaars in de v-bak zou zetten.
Want in dat laatste geval zou bij montage achteraf die schakelaar ook bijgeplaatst moeten worden...

Dus even nameten aan de stekker voordat je aan de schakrlaar(s) komt lijkt mij verstandig...

Geplaatst
1 uur geleden, Murcielaygo zei:

Dan denk ik dat er eerder een schakeling is en een aparte draad ofzo naar de sensoren dan dat men twee schakelaars in de v-bak zou zetten.
Want in dat laatste geval zou bij montage achteraf die schakelaar ook bijgeplaatst moeten worden...

Dus even nameten aan de stekker voordat je aan de schakrlaar(s) komt lijkt mij verstandig...

natuurlijk meten is weten, 

Geplaatst

Klopt, maar je kunt op basis van het signaal van die ene schakelaar natuurlijk TIG dingen laten inschakelen.
Met een (paar) relais, of via de boordcomputer...

Het voelt voor mij niet logisch om twee schakelaars met dezelfde functie te hebben.

Geplaatst

Klopt helemaal die andere is de neutraal schakelaar voor start stop systeem
Altans bij mijn auto wel zo

Klopt, maar je kunt op basis van het signaal van die ene schakelaar natuurlijk TIG dingen laten inschakelen.
Met een (paar) relais, of via de boordcomputer...

Het voelt voor mij niet logisch om twee schakelaars met dezelfde functie te hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst
3 uren geleden, xtra40 zei:

Klopt helemaal die andere is de neutraal schakelaar voor start stop systeem
Altans bij mijn auto wel zo

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

start stop heb ik er niet op

• 3 weken later...
Geplaatst

Hier een afbeelding van de versnellingsbak .

1. Manual transaxle case
2. Concentric slave cylinder
3. Clutch housing
4. Shift cable bracket assembly 
5. Control complete shaft 
6. Back-up lamp switch

sslmt1012d.gif

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

ik heb het gevonden, als ik snel in de achteruit zet doen de lampen het niet maar als ik langzaam doe dan wel.

aangepast door Falcon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...