Dave1972 Geplaatst 6 November, 2018 Geplaatst 6 November, 2018 Goedendag, Ik heb een Kia Picanto GT ( bijna 2 weken oud ) en nu is mijn vraag welke knoppen in de deurbediening van de bestuurderskant moeten branden, bij mij brandt nl alleen maar voor en achter raambediening, de knoppen van de elektrisch inklapbare spiegels, en om deze bij te stellen branden niet hoort dit zo ? Tevens knippert mijn draadloos laadled en laad ook mijn tel niet meer op ( Note 9 ) Alvast bedankt Groetjes Dave Quote
xtra40 Geplaatst 7 November, 2018 Geplaatst 7 November, 2018 Ja dit klopt helaas Alles brand behalve de spiegel bediening Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk 1 Quote
Dave1972 Geplaatst 7 November, 2018 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2018 (aangepast) Top bedankt ... Is toch wel een beetje vreemd nog een vraagje ...de raambediening .. bedieningszijde..als ik het t knopje helemaal omhoog trek gaat deze vanzelf dicht ...passagierszijde niet dan moet ik het knopje zelf omhoog houden, ook normaal gok ik dan ? ( Als ik deze bedien vanaf de bestuurderskant ) 7 November, 2018 aangepast door Dave1972 Quote
xtra40 Geplaatst 7 November, 2018 Geplaatst 7 November, 2018 Klopt ook alleen de bestuurders raam heeft dit helaas alleen de wat duurdere (grotere) kia,s hebben dit aan bijde zijdeVerstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk 1 Quote
Dave1972 Geplaatst 7 November, 2018 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2018 Wederom bedankt ... Blijft evengoed een top auto 1 Quote
Gast viper1967 Geplaatst 13 November, 2018 Geplaatst 13 November, 2018 bij mij ook hetzelfde Dave dus niks aan de hand met je auto Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.