Joostem Geplaatst 7 November, 2018 Geplaatst 7 November, 2018 Mijn rio uit 2018 met 1.0 tgdi 100pk heeft af en toe start problemen bij een koude motor. Probleem 1: de start motor moet 4 of 5 seconden draaien voordat de motor aanslaat. Probleem 2: de motor slaat wel snel aan maar hij blijft dan pruttelen op 600 toeren pm dit duurt dan ook ongeveer 5 seconden daarna loopt hij weer normaal stationair. Heeft iemand hier wel is van gehoord? Moet, hopelijk binnen kort, toch nog terug naar de dealer voor een nieuwe sideskirt maar ik vraag het hier eerst even. Off topic. Kia nederland leest u mee? Ik zit sinds begin september te wachten op een sideskirt voor een gt-line! Dit zou opzich wel ietsie pietsie sneller kunnen denk ik. Quote
xtra40 Geplaatst 7 November, 2018 Geplaatst 7 November, 2018 prrobleem 1 heb ik inderdaad ook al een paar keer gehad zal het zaterdag bij de wintercheck nog eens aankaarten Quote
Rox Geplaatst 8 November, 2018 Geplaatst 8 November, 2018 Hier wisselende ritjes, weken met veel lange tripjes en korte stukjes tot bijna een week stil staan. Nergens last van na een week stilstand Quote
Joostem Geplaatst 22 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2019 Probleem is opgelost door injectie reiniger in de benzine tank te stoppen. Quote
Rox Geplaatst 24 Mei, 2019 Geplaatst 24 Mei, 2019 Dit heb ik ook al ergens voorbij zien komen (volgens mij facebook), blijkt dat het vaker voorkomt met dit type motor en dat reiniging dan helpt. Volgens mij ging t.o kijken of het onder garantie viel omdat dealer zei dat het vaker voorkwam. Of daar wat uitkwam heb ik niet voorbij zien komen Quote
motorfanatic Geplaatst 12 November, 2020 Geplaatst 12 November, 2020 Je kan ook een ander merk benzine tanken! Ik tank al jaren! (zonder reclame te maken) BP euro 95 en ik heb nooit startproblemen, of wat dan ook! Ook de nieuwe euro- 10 versie! Er zitten veel reinigers in deze benzine! Dat is het verschil, met zomaar een andere benzine! Kijk op de website van BP! Alweer zonder reclame te maken! Quote
xtra40 Geplaatst 12 November, 2020 Geplaatst 12 November, 2020 2 uur geleden, motorfanatic zei: Je kan ook een ander merk benzine tanken! Ik tank al jaren! (zonder reclame te maken) BP euro 95 en ik heb nooit startproblemen, of wat dan ook! Ook de nieuwe euro- 10 versie! Er zitten veel reinigers in deze benzine! Dat is het verschil, met zomaar een andere benzine! Kijk op de website van BP! Alweer zonder reclame te maken! dat maakt niets uit er is geen pijl op te trekken waneer het gebeurt zo maanden niet en dan in eens weer 2 a 3 keer achter elkaar merk en type brandstof maakt ook niets uit Quote
jp007 Geplaatst 16 Mei, 2024 Geplaatst 16 Mei, 2024 Iemand ooit een definitieve oplossing gevonden voor probleem 1 van Joostem? Quote
xtra40 Geplaatst 16 Mei, 2024 Geplaatst 16 Mei, 2024 20 minuten geleden, zei jp007: Iemand ooit een definitieve oplossing gevonden voor probleem 1 van Joostem? Volgens hem is het Probleem is opgelost door injectie reiniger in de benzine tank te stoppen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.