El-Rio-Grande Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Hoi mede forummers en mede Soul liefhebbers, Toevallig was ik weer even aan het neuzen bij tuning onderdelen voor Kia's. Bij KFX performance zag ik o.a. dit: Ben toch wel benieuwd hoe dat zou klinken onder de Soul. Wellicht als tip: KFX Performance - Hyundai and Kia Performance and Styling Parts - Home Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Peter ziet er echt boud en boud maf uit. Die zal wel kunnen vliegen. Leuk zo op het eind van de zaterdag avond. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted July 12, 2009 Author Share Posted July 12, 2009 Hoi Rene, In elk geval zal het een fraai geluidje geven, schat ik zo! Als ik toch eens een Soul Burner had..... Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Kan niet wachten tot onze wagen er is hoelang hij dan origineel blijft weet ik niet. Dit forum heeft genoeg creatieve mensen die andere aanzetten, om ook eens iets te doen met hun wagen. En zeker als de wagen ook nog eens soul heet. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted July 12, 2009 Author Share Posted July 12, 2009 Genoeg creatieve mensen zijn er zeker. En ook mensen die gewoon doen. Dat laatste ben ik zelf soms t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Zal rond blijven kijken voor mooie items. Als ik niets kan vinden probeer ik eigen dingen te maken. Die dan ook eenmalig en daardoor uniek zijn. Waar dit forum behoefte aan heeft. Design is aan mij wel besteed doe dit graag. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 Ik zag van de week bij de dealer chroom opzetstukjes liggen voor de deurgrepen. Wel mooi op zich... Ook hebben ze er een complete set 'Burner' velgen liggen. De rode afwerking zoals bij het Burner Concept hebben ze alleen laten vallen, dat rood is nu gewoon zilver/grijs kleurig Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Even terug komen op dat pimpen. Ben al met het een en ander bezig voor de Soul,......als hij dan eindelijk komt. Heb al een paar dingen besteld in America. En bovendien heb ik mij verdiept op de Hollandse markt. Heb ook hier al het nodige gezien. Met andere woorden hij blijft niet lang origineel. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts