Ga naar inhoud

pro ceed 2011 vandaag gekocht


Dj Hose Mendez

Aanbevolen Berichten

beste kia liefhebbers

 

ik ben vandaag een trotse eigenaar van een pro ceed van 2011 wit met 105500 op de teller de auto is onderhouden bij een garage en bij profiel wie kan mij tips geven waar ik op moet letten bij deze km stand de auto heeft nog deze maand zijn 7 jaar garantie vanaf 1 jan 2019 niet meer de auto rijd heel goed en is wel netjes onderhouden maar ik ga hem beter onderhouden als jullie mij kunnen helpen dat zou echt top zijn.

greets HOSE MENDEZ

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo ysie

dankje wel ik ga er een mooie auto van maken hij is wit van kleur en je kan hem mooie maken wat ik eigelijk zoekt voor mijn auto is de kavlar BTCS pakket ik hoop dat iemand op deze forum dit lees en mij verder kan helpen ik heb al op internet gekeken maar heel moeilijk te vinden van de week ga ik naar de kia dealer en kijken of het te bestellen is en wat het kost ik vindt deze pakket heel mooie en niet te uit bundig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...