Berry322 Geplaatst 1 Januari, 2019 Geplaatst 1 Januari, 2019 Hallo, Ik heb een Kia Sorento CRDI uit 2004. een van de Roodwitte lampjes in de deur deed niks en toen ik deze wilde wisselen bleek deze gebroken te zijn. alleen het voetje zat er nog in. nadat ik het lamje gewisseld had deden alle 4 de lampjes niks meer. Ook het klokje doet niks meer, de kachel aanjager doet het alleen in de hoogste stand, de zonneklep lampjes doen niks meer, het deur open lampje in de cockpit brand niet meer en het waarschuwings signaal van de gordel doet niks meer. zekering 16 in de linker voetenruimte is goed. Waar moet ik dit zoeken? mvg Berry Quote
waldi nl Geplaatst 1 Januari, 2019 Geplaatst 1 Januari, 2019 Hallo. Inspecteer de 10 Amp-zekering, MEMORY, onder de motorkap, een van de LEDS in de deur had kunnen worden geblazen. Quote
Berry322 Geplaatst 1 Januari, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 Januari, 2019 Dank je wel. Opgelost Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.