Jump to content
  • Sign Up
Dj Hose Mendez

GEZOCHT BTCS sport pakket pro ceed 2011

Recommended Posts

beste kia liefhebbers

als eesrt nog de beste wensen allemaal ik heb paar weken geleden een pro ceed van 2011 gekocht de ge facelift de versie kleur wit zeer mooie auto ik ben op zoek naar de orginele btcs sport pakket ik heb begrepen dat het van kavlar is gemaakt het gaat om deze delen voorbumper onderlip links rechts zij skirts achterbumper onder skitplate 2 duivel oortjes op de achter spoiler 2 kapjes op de buiten spiegels en de velgen set die erbij horen de velgen merk is MAK volare 18 inch.

ik heb echt weken lang op googel gezocht maar ik kon geen info vinden als het tekoop is ergens echt alle sites afgegaan je ziet alleen maar fotos van deze tipe auto met deze pakket erop maar los te koop niet te vinden ik hoop dat iemand op deze forum mij kan meer info kan geven is het nog tekoop zoja waar 2dehands gebruikt ook goed.

groeten Hose.

deze fotos zijn van het internet ik wil jullie laten zien wat ik bedoel met een btcs pakket wat me echt opvalt is dat er veel pro ceed btcs in belgie rijden en tekoop staan maar hier in NL is het zeldzaam blijkbaar ik wil mijn pro ceed dus zo maken ik vindt deze pakket mooi gewoon precies goed het is van deze tijd sportief8)

KiaProCeedBCTS.jpg

KiaProCeedBCTS 1.jpg

kiaproceed 3.jpg

kiaproceed 4.jpg