Marcel20vt Geplaatst 31 Januari, 2019 Geplaatst 31 Januari, 2019 Deze week weer een mooie montage uitgevoerd ! Kia Rio 2015 . Pioneer AVH-X490DAB 2 Din gemonteerd in een ACV paneel en ACV swi gekoppeld met origineel stuurwielbediening . Usb aansluiting naast de radio. Origineel Kia antenne vervangen door een Calearo combi FM/DAB antenne. En de origineel Kia achteruitrijcamera aangesloten op de Pioneer 2 Din . Daarnaast ook een BlackVue DR750S 2 Channel met PowerMagic pro modele gemonteerd . #pioneercarbenelux #ACV #Optimount #UnitedCarshops Quote
Marcel20vt Geplaatst 11 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2019 In navolging van de eerdere montage van een Pioneer 2DIN met koppeling op origineel stuurwielbediening en achteruitrijcamera . Hebben wij vandaag in deze Kia Rio alle speakers mogen vervangen Front - BLAM 165RS 2 weg compo Rear - BLAM 130RC coax Gemonteerd met Stinger demping / AS sp.ringen Beide BLAM sets worden aangestuurd door een Pioneer GM-D1004 plug&play amp . De laatste stap binnenkort ! ESX -V1100A actieve sub . Krachtig en compacte reservewiel sub-oplossing Klant kan dan genieten van deze mooie audio installatie #magmaproducts #unitedcarshops Quote
Recoy Geplaatst 16 Mei, 2019 Geplaatst 16 Mei, 2019 Hey Marcel, Allereerst erg mooie audio update! Prachtig setje die Blam RS165 heb deze zelf ook nog liggen die ik in mijn 2013 RIO wil inbouwen. Nu zie ik dat jij ontzettend mooie tweeter uitsparing/voorbereiding hebt in je A stijl. Zat dit er bij jou al standaard in? Ik heb deze namelijk niet en vind het een erg mooie oplossing en zou dat ook willen. Gr Roy Quote
Recoy Geplaatst 16 Mei, 2019 Geplaatst 16 Mei, 2019 (aangepast) Heb ondertussen zelf gevonden hoe het zit en dat ik inderdaad gewoon bij KIA terecht zou moeten kunnen om de juiste a-stijlen met tweeters te kopen a 25,- p.s. 16 Mei, 2019 aangepast door Recoy Quote
Marcel20vt Geplaatst 18 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2019 (aangepast) Dank je wel het klinkt ook goed misschien dat de inbouwer of hè zelf kan doen de uitsparing daar zat standaard tweeters in 18 Mei, 2019 aangepast door Marcel20vt Quote
Recoy Geplaatst 22 Mei, 2019 Geplaatst 22 Mei, 2019 Heeft iemand toevallig het partnummer van een of beide A-Stijl bekleding met tweeters, ik heb dezelfde vraag uitgezet bij de KIA dealer, maar die kunnen alleen maar parts zoeken die uitgeleverd zijn bij het betreffende keteken en is onzeker of die het kan vinden, dus hoop dat hier iemand mijn kan voorzien van deze partnummers. Quote
Marcel20vt Geplaatst 25 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2019 Ik denk bijneemt audio inbouwer laten doen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.