prodavyceed Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 hallo iedereen ben davy uit belgisch limburg sinds 2 weken eigenaar van een pro'ceed en een beetje op zoek naar mensen die er ook meerijden en hun ervaringen met de auto willen delen zou ook graag wat meer te weten komen ivm het tunen van deze auto groetjes Quote
Alex VB Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Hallo Davy, Welkom op het gezelligste KIA forum van de BeNeLux. Betreffende het tunen van de Pro cee'd is er op deze webpagina iets te vinden: http://www.ath-hinsberger.de/tuning_mazda_kia_hyundai_zubehoer.php/sid/285cab025ff8b3ea734d8d5ffa97a90c/cl/alist/cnid/f3d484928566bc155.32353301 Het is een Duitse firma die ook in Belgi Quote
Relena Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 hallo iedereenben davy uit belgisch limburg sinds 2 weken eigenaar van een pro'ceed en een beetje op zoek naar mensen die er ook meerijden en hun ervaringen met de auto willen delen zou ook graag wat meer te weten komen ivm het tunen van deze auto groetjes Welkom Davy, Weet zeker dat je hier zult vinden wat je zoekt. Heeeeel veel rijplezier met je Pro Cee'd. Laat geregeld wat van je horen zoals je rijervaring met de Cee'd. En hoe het eventueel met het tunen gaat. foto's zijn altijd welkom, zijn we gek op. Groetjes, Relena Quote
prodavyceed Posted July 18, 2009 Author Posted July 18, 2009 heb al het een en het ander besteld en gekocht ivm het tunen vorige week een uitbouwkitje besteld namelijk dit; [ATTACH]210[/ATTACH] Quote
prodavyceed Posted July 18, 2009 Author Posted July 18, 2009 bedankt om me te verwelkomen trouwens. zal jullie zeker op de hoogte houden van alles wat er staat te gebeuren en hoop dat we mekaar dan eens zien op een of ander treffen ofzo. Quote
Alex VB Posted July 19, 2009 Posted July 19, 2009 A.s weekend is in Maasmechelen weer wat loos op de Duivelsberg. Als tuningminded persoon denk ik dat je daar wel te vinden bent. Of niet? Wij zijn er op Zaterdag om eventjes te kijken en om met Sven van Meguiar's wat dingentjes te bespreken. Misschien dat we elkaar daar zien? Oh ja ik heb op dit forum een smoelenboek aangemaakt. Daar zie je een foto van hoe ik eruit zie. Je moet wel niet schrikken Quote
brouwer2001 Posted July 19, 2009 Posted July 19, 2009 hoi davy welkom hier. ik zie dat je grote plannen heb met de auto waar vele van ons graag met je meekijken via foto's over de vorderingingen. ook foto's van eventuele montage zijn welkom. in ieder geval suc6 met de kit en mooie wielen hopelijk komen er snel foto's. (ook graag foto's van eerst/nu) gr ronald Quote
prodavyceed Posted July 21, 2009 Author Posted July 21, 2009 wou eerst dit weekend naar maasmechelen gaan ja maar we hebben besloten om een weekendje naar zee te gaan dus het zal niet voor het weekend zijn. zal zeker fotos maken van men auto en jullie op de hoogte houden. groetjes Quote
Recommended Posts