sammyke007 Geplaatst 10 Juli, 2019 Geplaatst 10 Juli, 2019 Hallo allemaal Mijn bluetooth audio (bv. Spotify) valt elke +- 5-10 minuten even een seconde stil. Vervolgens speelt hij gewoon door. De audio wordt ook wel degelijk hervat waar hij die seconde eerder is gestopt. De audio valt dus niet gewoon weg, maar hapert dus telkens even. Dit met mijn Oneplus 6, maar vroeger eveneens met een iPhone SE. Deze iPhone kon ik echter aansluiten via de iPod kabel wat geen problemen gaf. Op bv. een willekeurige andere bluetooth speaker doet dit probleem zich niet voor. Ben ik de enige met dit probleem? Ik draai de laatste nieuwe LGNav software + kaarten van 2019 op een LAN8900 (officiele KIA Nav met geribbelde volumeknobs). Mvg Sammy Quote
Quentin Geplaatst 12 Juni, 2024 Geplaatst 12 Juni, 2024 Op 10-7-2019 om 12:46, zei sammyke007: Hallo allemaal Mijn bluetooth audio (bv. Spotify) valt elke +- 5-10 minuten even een seconde stil. Vervolgens speelt hij gewoon door. De audio wordt ook wel degelijk hervat waar hij die seconde eerder is gestopt. De audio valt dus niet gewoon weg, maar hapert dus telkens even. Dit met mijn Oneplus 6, maar vroeger eveneens met een iPhone SE. Deze iPhone kon ik echter aansluiten via de iPod kabel wat geen problemen gaf. Op bv. een willekeurige andere bluetooth speaker doet dit probleem zich niet voor. Ben ik de enige met dit probleem? Ik draai de laatste nieuwe LGNav software + kaarten van 2019 op een LAN8900 (officiele KIA Nav met geribbelde volumeknobs). Mvg Sammy Je bent niet de enige met dit probleem,ik bezit een 2010 Kia Sportage 3e generatie met de Windows CE software, en heb een Google Pixel 8 pro telefoon. Ben nu op Engelse zoektermen aan het onderzoeken wat de oorzaak is... Quote
Quentin Geplaatst 12 Juni, 2024 Geplaatst 12 Juni, 2024 11 minuten geleden, zei Quentin: Je bent niet de enige met dit probleem,ik bezit een 2010 Kia Sportage 3e generatie met de Windows CE software, en heb een Google Pixel 8 pro telefoon. Ben nu op Engelse zoektermen aan het onderzoeken wat de oorzaak is... Hier nog een linkje:https://www.mattcastruccikia.com/blog/how-to-fix-bluetooth-connection-problems/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.