javanpanhuis Geplaatst 16 Juli, 2019 Geplaatst 16 Juli, 2019 Sinds enige tijd in het bezit van een Kia Ceed. Inmiddels met deze auto op vakantie geweest. Tijdens de vakantie een aantal Franse radiozenders als ‘favoriet’ gemarkeerd. Nu probeer ik deze zenders uit de favorieten te verwijderen, echter krijg ik dit met geen mogelijkheid voor elkaar. Het lukt mij alleen om te overschrijven. Favoriete zenders verwijderen lukt niet. Helaas biedt de handleiding hier ook geen duidelijkheid over. Is het iemand ooit gelukt om favoriete radiozenders te verwijderen? Alvast dank! Quote
Proceed Frankie Geplaatst 16 Juli, 2019 Geplaatst 16 Juli, 2019 (aangepast) onlangs in menu via instellingen mijn telefoongegevens en adresgegevens gewist ivm inruil. zat ook optie voor fabrieksinstellingen rest bij Misschien zit daar ook zit daar ook iets bij voor radio? overschrijven is ook wissen natuurlijk... 16 Juli, 2019 aangepast door Proceed Frankie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.