Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het gaat me niet om de gehele spiegel ..... Alleen om het spiegelglas dat is sowieso niet duur, rond de 15 euro, ik kan ze bij de online shops niet vinden 

Geplaatst
13 uur geleden, longbigbear zei:

Ja precies dat, alleen weet ik dus niet of dat de juiste is. Ik had daar al mijn kenteken ingevoerd en dan komt er niks tevoorschijn. Weet ook niet of het spiegelglas van de Picanto 2 het zelfde is als de Picanto 3 ...

Gast longbigbear
Geplaatst

de link van 

9 uur geleden, Dave1972 zei:

is een n linker en de Kia types staan bij toepasbaarheid, of anders even bellen of vragen bij tab stel een product vraag !

• 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)

Ik ben gisteren naar de dealer gegaan voor een linker spiegelglas om te vragen wat deze kost ( m'n auto moest z'n eerste beurt hebben) .... 90 euro !?!?! Dus ik een beetje rondgewandeld en bij de Kia Picanto type 2 gekeken, volgens mij is het spiegel glas het zelfde als de type 3. Heb de gok genomen en voor 15 euro er 1 besteld van Picanto 2 type. Ik krijg hem vandaag binnen en hou jullie op de hoogte. Het is natuurlijk vreemd dat er van de type 3 geen spiegelglas te bestellen is terwijl deze al dik 2 jaar op de markt is.

aangepast door Dave1972
  • 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb hier een linker- en een rechterglas  liggen van picanto 2011.Bij interesse  even een berichtje.

IMG-7147.jpg

IMG-7146.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...