wendykia15picanto Geplaatst 27 Juli, 2009 Geplaatst 27 Juli, 2009 Hallo, ik heb mijn autootje sinds vandaag, maar is geen handleiding meer bij, alleen een Spaanstalige.. heeft er iemand een nl versie van de Picanto lxe uit 2007 ??? Dan zou ik je erg dankbaar zijn Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 27 Juli, 2009 Geplaatst 27 Juli, 2009 Hallo Wendy, Als je je op MijnKia :: The Power to Surprise gratis registreerd, heb je automatisch online de beschikking over handleidingen, brochures e.d. die bij jouw auto horen. Hieronder valt ook het instructieboekje. Ikzelf heb geen picanto dus kan je geen link geven of het bestand ergens beschikbaar zetten. Dat zou OF iemand met een picanto kunnen doen, OF je zou zelf kunnen registreren. Het kost immers niets en je kunt er v Quote
wendykia15picanto Geplaatst 27 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 Juli, 2009 Bedankt voor je reactie... ik ga me meteen aanmelden Quote
wendykia15picanto Geplaatst 13 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 13 September, 2009 we hebben ons aan gemeld 2 maanden geleden maar tot nu toe geen inlog kodes en geen handleiding wij kan ons verder helpen . Quote
Rio-man Geplaatst 13 September, 2009 Geplaatst 13 September, 2009 je gebruikersnaam is het e-mailadres waar je je mee hebt ingeschreven. Je wachtwoord zijn de laatste 4 cijfers van je chassisnummer, welke tevens de meldcode is van de auto. Quote
wendykia15picanto Geplaatst 26 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 September, 2009 Dat heb ik inderdaad gedaan maar men geeft aan dat mijn meldcode niet klopt:x ik probeer het steeds maar het lukt niet Quote
Rick Horst Geplaatst 11 Oktober, 2009 Geplaatst 11 Oktober, 2009 is het al gelukt ondertussen?? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.