PieBee Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Sinds twee weken mag ik rond rijden in een Kia Proceed GT-PlusLine automaat. Ik heb deze auto als nieuwe lease wagen besteld en na 6 weken wachten was het zover ik mocht hem ophalen. Nu vraag ik mij af hoe poetsen jullie de piano lak dashboard delen? Ik had namelijk na de eerste keer poetsen met een vochtige microvezel doek al krassen... Quote
JDsigns Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Dat pianolak is super mooi en rete moeilijk schoon te houden. Wat ik doe is de eerste keer heel voorzichtig afnemen met een microvezel doek (droog) vetvolgens in de autowax en uitpoetden met een droge microvezel doek. En dan eens in de zoveel tijd het stof weghalen met enen langharige microvezel handschoen of spons. Quote
JaapW Geplaatst 11 Augustus, 2019 Geplaatst 11 Augustus, 2019 Cockpitspray op een microvezel doek spuiten en dat uitwrijven over de piano lak. Zo doe ik het. Heb nog geen krasje gemaakt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.