Marcel20vt Geplaatst 28 Augustus, 2019 Geplaatst 28 Augustus, 2019 Kan needle sweep in rio 4 we hadden het wel een de rio 3 kan je dat instellen via de dealer Quote
xtra40 Geplaatst 28 Augustus, 2019 Geplaatst 28 Augustus, 2019 Moet je aan de dealer vragen maar die zeggen toch dat het niet kan Quote
Nieles Geplaatst 31 Augustus, 2019 Geplaatst 31 Augustus, 2019 Toch raar dat er voor de VAG en voor Ford wel programma's beschikbaar zijn waarmee je alles kunt veranderen en instellen Quote
xtra40 Geplaatst 31 Augustus, 2019 Geplaatst 31 Augustus, 2019 Toch raar dat er voor de VAG en voor Ford wel programma's beschikbaar zijn waarmee je alles kunt veranderen en instellenVind ik niet zo gek zeker niet bij de VAG die zijn al jaren gewild om te tunen en veranderen de Kia is daar nog niet zo lang voor geschikt en de vraag is ook minder Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Augustus, 2019 Geplaatst 31 Augustus, 2019 Een vergelijkbare VAG-auto kost vaak ook iets meer... En omdat VAG veel meer merken behelst kunnen ze die techniek ook gebruiken op veel meer modellen, dus is modulairiteit veel belangrijker.Kia houdt dingen betaalbaarder door meer te hardwiren, zoals bijv. ruit-, slot- en spiegelbediening. Maar dan kun je met de computer dus weinig tot niks aanpassen. Quote
Marcel20vt Geplaatst 1 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 September, 2019 Bij het model die ik heb gehad had je dat wel en dit type niet het ook gemist was gewoon een vraag Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.