Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo beste mensen.

Ik gebruik nu gedurende twee maanden bovengenoemd setje. Het bevalt prima. Echter heb ik steeds problemen met het zoeken naar satelietgegevens. Hij blijft vrij lang zonder satelietcontact en tomtom is ook al drie x opnieuw geinstalleerd, vanwege vastlopers na de gps geupdate te hebben. Nadat deze update is gedeinstallerd is het beter geworden. Iemand ervaring ??? of tips.

:shock: Gr Ladka.

Posted

Toch vreemd dat dit zo kan gebeuren of is de software niet op elkaar afgestemd. Dat hoor je nog weleens.

Ik krijg binnekort ook een ipaq met tomtom. Ik zal het eens in de gaten houden hoe het bij mij werkt.

Posted

Ik gebruik nu zelf Tomtom samen met de Ipaq ruim een jaar. Het zoeken naar een sateliet verbinding is altijd traag geweest.

Het beste kan je even een minuutje stil blijven staan met de auto voordat je vertrekt. Ik heb zelf gemerkt dat dit het beste werkt. Hij geeft dan eerder de sateliet verbindingen aan.

Ik ben blij dat je geen TT2 hebt gehad. Deze was voor mijn gevoel nog trager.

• 6 months later...
Posted

Ik heb dit setje vanaf september.

Bevalt uitstekend, je moet wel feeling voor computers hebben anders kun je beter GoGo kopen.

Dat het even duurt voordat hij satelieten vind maar heb je alleen met de zg koude start als je hem dus aanzet en hij een tijdje uit heeft gestaan.

5 min voor vertrek vast aanzettten en je kunt zo wegrijden.

Als je een lang viaduct uitkomt vind hij ze supersnel weer terug hoor

Wat betreft updates van software goed kijken of die updat voor jou wel nodig is en waar die voor is, als alles naar wens werkt : niet doen.

Alles vind je bij het Forum van de genoemde http://www.pocketpc-club.nl

Frans

• 10 months later...
Guest Herman
Posted

Ik heb, gebruik het niet veel, Route 66 Mobile op mijn Nokia 6600.

Werkt hetzelfde, en ik moet zeggen perfect.

In het dagelijks leven ben ik vrachtwagen chauffeur en hij houdt ook rekening met hoogte, gewicht etc.

Altijd indien je nog moet aanschaffen het overwegen waard.

Alleen heb ik nog geen geschikte plaats kunnen vinden in de Sorento voor mijn telefoonhouder. Iemand suggesties?

• Administrators
Posted
Hallo beste mensen.

Ik gebruik nu gedurende twee maanden bovengenoemd setje. Het bevalt prima. Echter heb ik steeds problemen met het zoeken naar satelietgegevens. Hij blijft vrij lang zonder satelietcontact en tomtom is ook al drie x opnieuw geinstalleerd, vanwege vastlopers na de gps geupdate te hebben. Nadat deze update is gedeinstallerd is het beter geworden. Iemand ervaring ??? of tips.

:shock: Gr Ladka.

ik zou eens overwegen te upgraden naar tt5 navigator, werkt echt super!

• 6 months later...
Posted

Ligt maar net aan de antenne natuurlijk, en het berijk.. Ik weet niet of jullie Kia's hittewerende ruiten hebben, want daarbij wil dit euvel ook wel eens voorkomen namelijk.