ladka Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Hallo beste mensen. Ik gebruik nu gedurende twee maanden bovengenoemd setje. Het bevalt prima. Echter heb ik steeds problemen met het zoeken naar satelietgegevens. Hij blijft vrij lang zonder satelietcontact en tomtom is ook al drie x opnieuw geinstalleerd, vanwege vastlopers na de gps geupdate te hebben. Nadat deze update is gedeinstallerd is het beter geworden. Iemand ervaring ??? of tips. Gr Ladka. Quote
AJ Mol Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Toch vreemd dat dit zo kan gebeuren of is de software niet op elkaar afgestemd. Dat hoor je nog weleens. Ik krijg binnekort ook een ipaq met tomtom. Ik zal het eens in de gaten houden hoe het bij mij werkt. Quote
ladka Posted September 23, 2004 Author Posted September 23, 2004 Hallo Andre, ik heb inmiddels een site bekeken en e.e.a. opgezocht aldaar. Het blijkt structureel te zijn. Hierbij de koppeling. http://www.pocketpc-club.nl Greetings ladka Quote
AJ Mol Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 Bedankt Ladka, Dan kan ik er alvast rekening mee houden. Quote
DVM1975 Posted September 24, 2004 Posted September 24, 2004 Ik gebruik nu zelf Tomtom samen met de Ipaq ruim een jaar. Het zoeken naar een sateliet verbinding is altijd traag geweest. Het beste kan je even een minuutje stil blijven staan met de auto voordat je vertrekt. Ik heb zelf gemerkt dat dit het beste werkt. Hij geeft dan eerder de sateliet verbindingen aan. Ik ben blij dat je geen TT2 hebt gehad. Deze was voor mijn gevoel nog trager. Quote
Frans Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Ik heb dit setje vanaf september. Bevalt uitstekend, je moet wel feeling voor computers hebben anders kun je beter GoGo kopen. Dat het even duurt voordat hij satelieten vind maar heb je alleen met de zg koude start als je hem dus aanzet en hij een tijdje uit heeft gestaan. 5 min voor vertrek vast aanzettten en je kunt zo wegrijden. Als je een lang viaduct uitkomt vind hij ze supersnel weer terug hoor Wat betreft updates van software goed kijken of die updat voor jou wel nodig is en waar die voor is, als alles naar wens werkt : niet doen. Alles vind je bij het Forum van de genoemde http://www.pocketpc-club.nl Frans Quote
Guest Herman Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Ik heb, gebruik het niet veel, Route 66 Mobile op mijn Nokia 6600. Werkt hetzelfde, en ik moet zeggen perfect. In het dagelijks leven ben ik vrachtwagen chauffeur en hij houdt ook rekening met hoogte, gewicht etc. Altijd indien je nog moet aanschaffen het overwegen waard. Alleen heb ik nog geen geschikte plaats kunnen vinden in de Sorento voor mijn telefoonhouder. Iemand suggesties? Quote
Administrators Jheroen Posted March 12, 2006 Administrators Posted March 12, 2006 Hallo beste mensen.Ik gebruik nu gedurende twee maanden bovengenoemd setje. Het bevalt prima. Echter heb ik steeds problemen met het zoeken naar satelietgegevens. Hij blijft vrij lang zonder satelietcontact en tomtom is ook al drie x opnieuw geinstalleerd, vanwege vastlopers na de gps geupdate te hebben. Nadat deze update is gedeinstallerd is het beter geworden. Iemand ervaring ??? of tips. Gr Ladka. ik zou eens overwegen te upgraden naar tt5 navigator, werkt echt super! Quote
Rio-man Posted September 21, 2006 Posted September 21, 2006 Ligt maar net aan de antenne natuurlijk, en het berijk.. Ik weet niet of jullie Kia's hittewerende ruiten hebben, want daarbij wil dit euvel ook wel eens voorkomen namelijk. Quote
Recommended Posts