Jasper84 Geplaatst 13 September, 2019 Geplaatst 13 September, 2019 Hi allemaal, Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Rio uit 2016 (executive uitvoering). Ik vind het vooralsnog een geweldige wagen! Nu probeerde ik mijn iPhone XS max via Bluetooth te verbinden met de autoradio ( ik heb de touchscreen radio) en dit ging prima. Het afspelen van muziek via spotify werkt echter niet. Bij het aanklikken van een nummer op mijn telefoon kwam de mededeling op de radio dat eea niet ondersteund wordt. Op het touchscreen van de autoradio kan ik ook niets vinden van Spotify. Hebben jullie enig idee of Spotify wel af te spelen valt in mijn auto? En zo ja, hoe? Alvast hartelijk dank, Groet, Jasper Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 September, 2019 Geplaatst 13 September, 2019 Kun je op je iPhone niet de audio naar de radio sturen via het AirPlay-menuutje? Quote
Jasper84 Geplaatst 13 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 13 September, 2019 Dank voor je reactie! Na heeeel wat geklungel is het gelukt om spotify nummers af te spelen. Ik zie echter geen playlists of mappen oid. Het aanklikken van nummers en mappen moet ik dan via m’n telefoon blijven doen. Ik had gehoopt dat me dit zou lukken via de autoradio. Weet jij of dit kan? Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 September, 2019 Geplaatst 13 September, 2019 Wat je nu werkend hebt is puur BT streaming naar je radio. De radio werkt feitelijk als BT-speaker.Als de radio Apple CarPlay ondersteunt is DAT wat je zoekt. Maar dat moet je je telefoon wel aansluiten via USB, draadloos is vrijwel zeker niet ondersteund.Maar je radio moet wel voorzien zijn van CarPlay, dat is een vereiste. Quote
Jasper84 Geplaatst 14 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 14 September, 2019 Dat is helaas niet het geval. Hij heeft geen Apple CarPlay. Echt belachelijk dat ie dat niet heeft, bij zo’n luxe uitvoering. Zou je dan met een parrot ofzo nog iets kunnen doen daarin? Quote
xFeverr Geplaatst 14 September, 2019 Geplaatst 14 September, 2019 Is dat zo belachelijk ja? De modeluitvoering is natuurlijk al wat ouder, ondanks dat het bouwjaar 2016 is. Je zal het ermee moeten doen, want een extern apparaat gaat niets op je scherm krijgen. Het belangrijkste is de muziek toch? Je kan toch het huidige nummer zien en gewoon 'zappen' tussen de nummers? Als je persé ook nog onderweg je playlist wil wijzigen heb je het verkeerde multimediasysteem. Quote
Jasper84 Geplaatst 14 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 14 September, 2019 Het gaat me niet zozeer om het wijzigen van playlists als wel om het scrollen door m’n playlists. Maar evengoed bedankt voor je reactie! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.