Tw75 Geplaatst 21 September, 2019 Geplaatst 21 September, 2019 Hi Binnenkort weer winterbanden tijd. Ik heb bewust de standaard 17 inch eronder gelaten en daar gaan de winterbanden op. Ik vond de 18 inch Kimhae volledige set met banden nogal prijzig bij Kia. Wel hele mooie velg. Heeft iemand een mooi alternatief 18 inch? Of de in Kimhae in de aanbieding? Hoor graag jullie reacties? Quote
pdakkerman Geplaatst 21 September, 2019 Geplaatst 21 September, 2019 Afgelopen zomer stond er een setje op marktplaats maar kan ze niet meer vinden. Maar ff voor de duidelijkheid. Je hebt nu een nieuwe auto laten afleveren met nieuwe 17" zomerbanden. Je bent op zoek naar 18" en gaat daar wéér zomerbanden opleggen. Op je 17” ga je dan winterbanden leggen. Heb je dan niet een overbodige set 17" zomerbanden van nog geen jaar oud over? Quote
Tw75 Geplaatst 21 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2019 Hoi. Ja klopt, maar dat vindt werkgever geen probleem. Heel vreemd. Ik weet het. Maar gelijk 18 inch compleet deden ze moeilijk over. En als ik in maart/ april kom met optie 18 inch is het geen probleem. Nieuw jaar, nieuwe kansen zeker. Vraag me niet waarom. Gaat al jaren zo hahaha. Leasen niet, maar kopen de auto’s. Ja die set is helaas weg. Zag hem bij verlopen staan. Quote
Tw75 Geplaatst 21 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2019 Hebben best aardig wagenpark. Auto’s gaan ook nooit naar dealer terug voor onderhoud. Garantie word afgekocht en onderhoud naar klein garagebedrijf welke naast ons bedrijf ligt. Vriendendienst denk ik. Dus die banden gooien ze wel weer ergens anders onder vermoed ik zo. Quote
pdakkerman Geplaatst 22 September, 2019 Geplaatst 22 September, 2019 Als je je auto leaset in zo'n situatie is dat al heel anders. Voor een 'particulier' is dat heel anders. Ik denk dat je marktplaats goed in de gaten moet houden of een aftermarket setje dat er erg op lijkt / je erg mooi vindt. Ik lease ook en heb de Proceed met de originele 18" met grijze naafkap. Voor de winter komt er 16" staal onder. Dat regel ik zelf, want zit niet in de overeenkomst. Ik denk dat mijn leasemij niet akkoord zal gaan met een ruil. Ik zou stiekem best wel 18" zwart lichtmetaal met zomerbanden eronder willen hebben. Succes met zoeken. Quote
pdakkerman Geplaatst 25 November, 2019 Geplaatst 25 November, 2019 Er staat een setje op marktplaats Link Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.