Rodeno Geplaatst 31 Juli, 2009 Geplaatst 31 Juli, 2009 Heb er iemand evaring met het inbouwen van H4 biXenon 6000K Philips xenon lampen Op de KIA Sportage uit 2005 Ik wil deze inbouwen maar kan dat zo, geeft dit geen storingen of andere problemen M.v.g Ronnie Quote
the-boss Geplaatst 2 Augustus, 2009 Geplaatst 2 Augustus, 2009 Volgens mij mag je die er niet meer inzetten, alleen auto Quote
brouwer2001 Geplaatst 3 Augustus, 2009 Geplaatst 3 Augustus, 2009 er wordt reeds aangegeven dat de auto uit 2005 komt en dan mag het wel. je kan zonder problemen een set inbouwen. ik weet alleen niet of er op een sportage meldingen komen als je lampen kapot zijn als dat zo is moet je er ook een warning canceller bij hebben. bijna alle setjes zijn plug and play. het enigste wat je zelf moet doen bij de auto is een gat maken in de kappen die achter op de koplampen zitten die je er af haalt bij lamp vervangen. er zijn tevens ook al koplampsproeiers te koop als je dat er ook op wil hebben deze werken of gelijk met de ruitensproeiers of apart. gr ronald Quote
Dutchdragon Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 (aangepast) Volgens mij mag je die er niet meer inzetten, alleen auto 4 Augustus, 2009 aangepast door Dutchdragon Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 Ik denk dat je het anders moet formuleren, ik dacht dat auto's na 2007 ook nog kitjes erop mogen hebben, MAAR dan mag je ook gelijk koplamsproeiers monteren en ze moeten in hoogte/laagte kunnen worden afgesteld. Heb je geen koplampsproeiers en kan je de hoogte niet regelen dan mag het weer niet.Ik heb zelf op de sportage 2009 een setje Bi-Xenon zitten, zonder koplampsproeiers, maar hoef ook voorlopig de eerste 3 jaar niet naar de keuring. Zodra dit wel moet kan ik gewoon H4 lampen erin zetten en na de keuring weer de Xenon lamp erin klikken. Verder heb ik nog geen storingen gehad of andere rare problemen. Greetz, Ursin Laatste berichtgeving die ik erover heb vernomen: [*]Auto's TOT 1 januari 2007 g Quote
Dutchdragon Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 Indien Xenon lampen dan in combinatie met koplamp sproeiers Heb ervaring met Boa's Quote
brouwer2001 Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 er worden al setjes verkocht vanaf 35 euro die je op de ruitensproeiers aansluit. zie link: http://www.remcoshop.eu/shop/tuning/xenon-verlichting/koplampsproeiers ben je gelijk klaar. groet ronald Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 Overigens realiseer ik mij dat ik Quote
Dutchdragon Geplaatst 5 Augustus, 2009 Geplaatst 5 Augustus, 2009 Overigens realiseer ik mij dat ik Quote
Rodeno Geplaatst 19 Augustus, 2009 Topic Starter Geplaatst 19 Augustus, 2009 bedankt voor de tips ga ze zo snel mogelijk in bouwen gr Ronnie Quote
Smart Geplaatst 20 Augustus, 2009 Geplaatst 20 Augustus, 2009 Hallo, Ik heb in mijn vorige auto, Hyundai Tucson, ook zelf xenon verlichting ingebouwd. Wel voor een goed merk gekozen (Pilot), zij geven ook als enige 2 jaar garantie en een goede service en ondersteuning. De balansen, de twee schakelkastjes, kun je onder de koplampen inbouwen. Daar is nog enige ruimte over. Enig minpunt is het gat dat gemaakt moet worden in de kunststof kap van de koplampunit. Hoe sluit je deze nu het beste af tegen vocht? Ik heb veel goede tape gebruikt, maar mooi is het niet. Succes ermee! Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 20 Augustus, 2009 Geplaatst 20 Augustus, 2009 Hallo,Ik heb in mijn vorige auto, Hyundai Tucson, ook zelf xenon verlichting ingebouwd. Wel voor een goed merk gekozen (Pilot), zij geven ook als enige 2 jaar garantie en een goede service en ondersteuning. De balansen, de twee schakelkastjes, kun je onder de koplampen inbouwen. Daar is nog enige ruimte over. Enig minpunt is het gat dat gemaakt moet worden in de kunststof kap van de koplampunit. Hoe sluit je deze nu het beste af tegen vocht? Ik heb veel goede tape gebruikt, maar mooi is het niet. Succes ermee! Ik heb bij mijn auto een laag gaffa-tape (van dat tape met dunne draad erin) gebruikt, aan de ene kant van de dop helemaal afgedicht rond de draden, dan vanaf de andere kant een dikke lik kit erop en daar weer tape overheen... De andere dop is afgedicht middels een rubber ring en kit... Groeten, Peter Quote
Smart Geplaatst 21 Augustus, 2009 Geplaatst 21 Augustus, 2009 Dat is ook een idee voor mijn volgende auto. Feitelijk zou er standaard door de xenon leverancier een aan te passen voorziening bijgeleverd moeten worden. Bijv. een standaard dopmaat voor een gatenzaag. Iedereen tevreden! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.