rdlanenga Geplaatst 31 Juli, 2009 Geplaatst 31 Juli, 2009 Ik ben op vakantie geweest naar Frankrijk en merkte in de bergen op dat mijn Joice regelmatig een schel 'ploing' geluidje maakte. Ik denk dat het de schokdemper of de vering zou kunnen zijn, want het was redelijk hobbelig. Is het normaal dat je dit hoort? Of is het iets dat de garage zou moeten repareren? (ik heb nog 1000km garantie, dus ongeveer 1 week) Quote
Rio-man Geplaatst 31 Juli, 2009 Geplaatst 31 Juli, 2009 Laat je auto nakijken bij een aankoop of garantiekeuringstation zoals bij de ANWB.. zij kunnen je excact vertellen wat het is en of er nogmeer gebreken zijn. Quote
Rio-man Geplaatst 31 Juli, 2009 Geplaatst 31 Juli, 2009 Laat je auto nakijken bij een aankoop of garantiekeuringstation zoals bij de ANWB.. zij kunnen je excact vertellen wat het is en of er nogmeer gebreken zijn. Even ter aanvulling: ANWB - Auto - Aankoopkeuring / afloopgarantiekeuring (Totaalkeuring) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.