Relena Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Begin me af te vragen of de mensen die zo lang op hun wagen hebben moeten wachten. Vanwege de kroymans affaire. Op het moment dat ze hun wagen dan eindelijk kregen. Het bedrag wat afgesproken was als inruil voor hun wagen gekregen hebben. Zeker als je bedenkt dat er mensen zijn die meer dan een half jaar hebben moeten wachten. Laat het ons horen. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivv Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Beste Relena. Als je je auto hebt ingerolen ,en met de garage een prijs hebt af gesproken dan is dat hun risico. dus de inruil prijs blijft staan. Ik heb jaren geleden een vectra gekocht in januari en in oktober afgeleverd. De inruilprijs van mijn oude auto bleef gewoon staan. Ook al is je nieuwe auto in die tijd duurder is geworden. Want je hebt samen een contract getekend. ( Dus dit is mijn ervaring) misschien is het nu anders. MVG. IVV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glopulisa Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Drie maanden gewacht op de auto (ceed sw 1.4 ISG). Afgesproken inruil voor mijn oude auto wel gekregen zoals was afgesproken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Ik heb dit draadje even verplaatst... Stond in de 'Nieuwe Leden / Stel je even voor' afdeling... die bedoeld is voor nieuwe leden, om zich voor te stellen Het nieuwe plekje past beter Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 Ik heb dit draadje even verplaatst... Stond in de 'Nieuwe Leden / Stel je even voor' afdeling... die bedoeld is voor nieuwe leden, om zich voor te stellen Het nieuwe plekje past beter Groetjes, Peter Bedankt Peter wist het maar kon het niet veranderen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Geen probleem hoor! Als er ooit zoiets gebeurt of iets anders, stuur even een priv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 Zoals jij het omschrijft is percies wat ik zelf ook in eerste instantie dacht. Maar aangezien het iets is waar we hoop ik niet vaak mee te maken krijgen, heb ik alsnog besloten om het op te nemen als een vraag. Je weet het tenslotte maar nooit. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Hallo, Het ligt er maar net aan wat er contractueel is afgesproken. Er zit hierin wel degelijk een addertje onder het gras..... Er zijn bedrijven, en dan met name in de duurdere klasse, die de inruilprijs pas op het moment van levering daadwerkelijk kunnen garanderen. Vooral wanneer, zoals jullie aangeven, de leveringstermijn nogal eens wat verder in de toekomst kan liggen. Deze 'verloren' maanden en de extra km's zijn dan wel voor de koper. Dit komt meer voor bij de zakelijke rijders dan bij priv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Met dank voor de uitleg. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts