charmedwitch Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 Hallo ik ben charmedwitch en heb me aangemeld omdat ik van plan bent een Sorento te kopen. Waar moet ik specifiek op letten bij de aankoop..omdat mij is opgevallen dat er HEEL VEEL sorento's worden aangeboden op diversen site's. Wij zijn op zoek naar een 2.4 i . Groetjes witch Quote
brouwer2001 Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 hallo witch, welkom op het forum ik denk dat als je een beetje rond snuffeld dat je al een hoop te weten kan komen. in ieder geval suc6 met zoeken en keep us posted. gr ronald Quote
Relena Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 Welkom op het forum en zoals Ronald al heeft geschreven. Er is genoeg te vinden hier. Wens je veel succes met je voornemen en als je iets gevonden hebt, laat het ons weten. groetjes, Relena Quote
Alex VB Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 Hallo Witch, (Coole nick) Vanuit het mooie en zonovergoten Belgisch-Limburg een hartelijk welkom. Hier is genoeg info te vinden mbt jullie voorgenomen koop van een Sorento. Ik wens jullie al veel plezier met het jagen naar een geschikte auto. Quote
wendykia15picanto Geplaatst 4 Augustus, 2009 Geplaatst 4 Augustus, 2009 welkom en succes met zoeken Quote
c0de1 Geplaatst 6 Augustus, 2009 Geplaatst 6 Augustus, 2009 Welkom op het forum en veel plezier bij het kopen van je Sorento Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 Augustus, 2009 Geplaatst 7 Augustus, 2009 Hallo charmedwitch, Om te beginnen roep ook ik van harte welkom op dit forum. Ben zelf nog maar kort aanwezig, maar het blijkt dat je hier nuttige zaken kunt scoren. En natuurlijk veel succes bij het speuren naar de voor jou ideale Sorento. Ik zou het niet als een probleem zien dat er zo veel worden aangeboden op het moment. Je kunt nu precies het exemplaar uitzoeken dat je helemaal voor honderd procent bevalt. Heb je een bepaalde kleur in gedachte? Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.