gerald Geplaatst 9 Augustus, 2009 Geplaatst 9 Augustus, 2009 Hallo allemaal, Ik ben Gerald Woon in zoetermeer en ik heb nu 2 dagen een kia sephia 1994 (E2) en ik dacht waarom niet, ik meld me aan aangezien ik nu ook Kia rij. ik moet zegen het bevalt me goed. nou het is warm dus ik ga maar weer is zie jullie op het forum. gr Quote
Relena Geplaatst 9 Augustus, 2009 Geplaatst 9 Augustus, 2009 Welkom op het forum Gerald. Hoop dat je al je vragen hier vind. Gewoon gebruik maken van de kennis die hier aanwezig is. Voor nu wens je veel rijplezier en de groetjes, Relena Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 9 Augustus, 2009 Geplaatst 9 Augustus, 2009 Hallo Gerald, Welkom op dit forum, waar ik zelf in de maand dat ik er rondkijk al de nodige dingen heb opgestoken. De site is werkelijk een geconcentreerde portie kennis en ervaring. En er kleeft nog een gezelligheids-element aan ook! Veel plezier en veilige kilometers met je Sephia. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
brouwer2001 Geplaatst 9 Augustus, 2009 Geplaatst 9 Augustus, 2009 hoi gerard, ook welkom van mijn kant. veel rij en lees plezier. gr ronald Quote
gerald Geplaatst 9 Augustus, 2009 Topic Starter Geplaatst 9 Augustus, 2009 bedankt allemaal! wel leuk dat er zo snel reaties zijn hier. Quote
ash bowned Geplaatst 9 Augustus, 2009 Geplaatst 9 Augustus, 2009 welkom kben ook pas nieuw hier kzou zeggen, veel lees en post plezier en veel plezier met de wagen Quote
Alex VB Geplaatst 10 Augustus, 2009 Geplaatst 10 Augustus, 2009 Ook van uit het Belgische land een super hartelijk welkom op het gezelligste KIA Forum. Ik wens je veel genot en rijplezier met je Sephia. Dit model was voor mij de eerste kennismaking met het merk KIA. Quote
hans2601 Geplaatst 10 Augustus, 2009 Geplaatst 10 Augustus, 2009 hey gerald, ook ik ben pas lid en vind de reacties en info erg leuk van andere kia gebruikers veel plezier verder op het forum hans2601 Quote
Defries Geplaatst 11 Augustus, 2009 Geplaatst 11 Augustus, 2009 Hallo Gerald, Je bent ook net Kia gaan rijden net als ik. Veel plezier met je auto en het forum. Groeten Jan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.