gerald Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Hallo mensen ik heb een vraag. IS er voor een kia sephia 1994 een bodykit te krijgen vanaf 98 kon ik wel wat vinden, past het ook op dit bouwjaar? of moet dit echt gemaakt worden? ik hoor graag of jullie mij kunnen helpen om hier aan te komen of mij infomatie te kunnen geven waar ik dit kan verkrijgen:$ mocht iemand iets weten heel graag jullie atvies. Gerald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 hoi gerard, ze zijn er wel kijk hier maar eens. http://kia-fx.netfirms.com/estore/nfoscomm/catalog/index.php?cPath=21_22 groet ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerald Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Beste ronald, Pas dit op een model uit 94? zijn die bevestigingen het zelfde als van het bouwjaar 98? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Ik heb dit draadje even verplaatst, van 'Forum' naar 'kia modellen' > 'Sephia' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Beste ronald,Pas dit op een model uit 94? zijn die bevestigingen het zelfde als van het bouwjaar 98? Helaas deze passen niet vrees ik. Je hebt de volgende Sephia's: Sephia '93-'94 Sephia '95-'97 Sephia '98-'02 Opgevolgd door: Mentor Cerato Cee'd (In Europa) Forte (Buiten Europa) Dit doet er eigenlijk totaal niet toe, maar ik was lekker op dreef om de Sephia en z'n nakomelingen te beschrijven... De onderdelen die ze verkopen bij KFX zijn geschikt voor de Sephia van de laatste generatie, dus die van '98 tot 2002. Jij zegt dat jouw auto van '94 is, dus de onderdelen passen daar niet op helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerald Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 IK heb begrepen dat de mazda protege van 1990 tot 1994. een kopie is en voor dit model zijn wel onwijs wel dingen voor te krijgen. Zou dit passen? of iemand weet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash bowned Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 met wat knutsel werk en wat polyester kan alles passen aan je wagen (in de mate dat dit er wel wat op lijkt natuurlijk) maar waarom je geld in een bodykit steken, als je er toch alleen maar tuningkeuring door krijgt (in belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerald Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 ik vind het gewoon leuk om een auto te hebben de er strak uitziet. zoals deze http://www.modifiedcars.com/cars/KIA/17881_10719.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash bowned Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 kzou zegn doen als je dit wil, en je dit mooi vind, waarom zou je het dan niet doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts