Jump to content

Mijn eerste KIA

Recommended Posts

De naam is Jake. Sinds een week eigenaar van een marsrode KIA Pro_Cee'd 1.6 X-ecutive. Heb er al weer bijna 1000km ervaring mee. (Er stond al 14550 op de teller..). Na 12 jaar Audi A3 TDI was ik toe aan iets heel anders.

Nooit gedacht dat het een KIA zou kunnen worden.

Hoop hier met andere KIA rijders (vooral de Cee'd rijders) wat tips en ervaringen uit te wisselen.

Edited by jake1996
voudje

hallo jake,

welkom op het forum,

ziet er goed uit dei ceed ik denk dat je hier wel het 1 en ander kan vinden over ervaringingen met de ceed er zijn diversen gebruikers die zeer regelmatig hier aanwezig zijn.

veel veilige en prettige kilometers met de ceed.

gr ronald

Ziet er goed uit Jake geen problemen met kilometers te maken zie ik.

Blijf jij maar lekker rijden een echt kia uithangbord.

Die ervaringen doe jij in now time op.

Zou je het dan toch even niet weten heb je nog altijd dit forum.

Groetjes,

Relena

Guest GreyGriffin

Hallo Jake,

Da's een hele fraaie pro Cee'd! Overigens van harte welkom op dit geanimeerde forum. Jaja, ook ik ben twee jaar geleden ineens van een heel ander merk overgestapt op een Kia Cee'd en heb er nog geen moment spijt van gehad. Voor tips en ervaringen ben je hier precies aan het goede adres. Veel plezier met het rode voertuig!

Met vriendelijke groet,

GreyGriffin

Halo Jake,

Ook namens ons welkom op deze site en met de aanwinst van je nieuwe auto. Switchen van merk komt natuurlijk wel vaker voor. Ook wij zullen onze Sorento binnenkort te koop zetten en daar zijn nu al belangstellende voor. Gewoon omdat we weer eens wat anders willen. Maar het rijdt nog steeds fantastisch.

Jij ook veel rijplezier met je aanwinst.

Guest GreyGriffin

Hallo Centurion,

Heb je al gekeken naar de eerste foto's van de nieuwe Sorento? Lijkt me een fraaie opvolger van je huidige exemplaar! Hij is elders op de site te bewonderen in de kolom berichten van de Kia Newsrobot.

Groet,

GreyGriffin

Hallo Centurion,

Heb je al gekeken naar de eerste foto's van de nieuwe Sorento? Lijkt me een fraaie opvolger van je huidige exemplaar! Hij is elders op de site te bewonderen in de kolom berichten van de Kia Newsrobot.

Groet,

GreyGriffin

En voor de prijs hoef je het ook niet te laten Centurion.

Groetjes,

Relena

Allen bedankt voor het warme welkom. Het plaatje is gewoon gejat van de KIA website, maar ik heb wel precies die kleur. Moet wel nog steeds wennen aan het gedrag van de benzine motor. Een diesel trekt altijd. Nu vergeet ik soms gas te geven :-)