Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede middag allen,

over twee weken krijgen wij onze eerste Kia.

de KIa Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine 5d.

nu ben ik voor deze opzoek naar een bagage / honden rek. een scheidings rek en een beschermmat voor de kofferbak.

ik vraag mij af of hier nog verschillen in zitten of dat de rekken die aangeboden worden in elke niro passen.

of heeft iemand andere/betere ervaringen om de hond mee te nemen. er zijn natuurlijk ook nog de kennels.

wat is er aan te raden of past het beste ?

2020-06-04 (1).png

2020-06-04 (2).png

2020-06-04 (3).png

Geplaatst

Aller eerst welkom hier op het forum 

ik heb deze post verplaatst naar het juiste topic deel

daar je je hier alleen maar voor kan stellen 

en jou post gaat over een NIRO dus daar moet je dit soort vragen stellen en zal ook sneller beantwoord worden 

Geplaatst

Ik heb de travall rekken er in zitten. Snel te (de)monteren, passen perfect, rammelen niet. Zag alleen van de week dat de plastic kap waar het hoofdrek op steunt aan één zijde behoorlijk ontzet is. Denk dat ik m iets te hard heb aangedraaid.

Geplaatst

Net even een foto gemaakt. Hier zie je (van onderaf gefotografeerd) dat de witte kap onder het ruitje vervormd is. Die hoort naadloos aan te sluiten op de zwarte kap van de kofferbak. Vermoedelijk omdat ik de lange verticale haak te strak heb aangedraaid. Aan de andere zijde heb heb ik daar geen last van.

Ik denk dat dit al wat langer geleden gebeurd is, want ik krijg de witte kap niet meer terug op zn plek. De vervorming lijkt permanent te zijn. Gelukkig valt het nauwelijks op, omdat je er normaal van bovenaf op kijkt.84ca49bf34d728f8a9b63b222cbce9a3.jpg

Geplaatst

Is er een verschil in de kofferbak afmeting tussen de HEV en de PHEV? Ik vraag dit in verband met de hatchbag die op maat gemaakt wordt. Je leest dat de PHEV door de batterij bagageruimte verliest, maar dat is toch het reservewiel vervangen door de batterij! Bij de dealer werd mij verteld dat de vloer van de bagageruimte bij de PHEV precies dezelfde hoogte heeft als van de HEV. Er was geen PHEV aanwezig dus dat kon ik niet controleren ... Kan iemand duidelijkheid verschaffen?

Geplaatst
16 uur geleden, Jan Laarhuis zei:

Is er een verschil in de kofferbak afmeting tussen de HEV en de PHEV? Ik vraag dit in verband met de hatchbag die op maat gemaakt wordt. Je leest dat de PHEV door de batterij bagageruimte verliest, maar dat is toch het reservewiel vervangen door de batterij! Bij de dealer werd mij verteld dat de vloer van de bagageruimte bij de PHEV precies dezelfde hoogte heeft als van de HEV. Er was geen PHEV aanwezig dus dat kon ik niet controleren ... Kan iemand duidelijkheid verschaffen?

Weet ik eerlijk gezegd niet, ik weet echter wel dat de eerdere modellen HEV de 'normale' accu nog rechts-achterin hadden staan en zodoende vorm van de kofferbak iets anders was dan nieuwere modellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...