Jump to content

nieuwe cee'd 1.4cvvt isg fifteen

janlexi

Recommended Posts

hallo allemaal ik heb op 11-08-09 een nieuwe kia cee'd besteld

in de kleur cassa White de 1.4 cvvt ISG fifteen uitvoering:p

de dealer zegt dat het als hij op voorraad is twee weken kan duuren:!:

of anders 10 a 12 weken:-(:-D ben gewend bij ford dat het meestal maar 1,5 week duurde als het een actie model is wie kan mijn daar over wat zeggen

en als het lang duurt krijg ik dan ook het nieuwe model of niet

alvast bedankt en tot hoors:grin:

Hoi,

Ik heb sinds 7 augustus 2009 de sporty wagon variant hiervan. (weet niet of jij ook de SW variant hebt besteld).

Ik had de auto in februari besteld, eerst waren het 2 weken levertijd (officieel per brief bevestigd). na 1 week, meteen al een nieuwe brief met een nieuwe datum. Ik moest nu in totaal 16 weken wachten. vanwege een vertraging in het productieproces (gewoon orders laten opstapelen dus). Na 16 weken nog niks gehoord, na 18 weken eindelijk bericht, dat er weer 7 weken bij kwamen.

Eindelijk heb ik de auto, na bijna een half jaar wachten.

Maar het kan best zijn, weet ik wel bijna zeker, dat jouw nieuwe auto ook bij deze nieuwe levering zit, mits jouw gekozen kleur leverbaar is.

Waarschijnlijk heb je dus geluk, anders kan er inderdaad een periode van 3 maanden en meer tussenkomen.

Maar waarschijnlijk hebben ze er meer geleverd in augustus aan Nederland, waardoor jouw variant hier meteen bij zit en dan is de levertijd inderdaad maar een week of 2.

Wil je even welkom heten op dit forum Janlexi.

Wens jouw een niet al te lange wachttijd toe en denk dat Snostu je al een

eind op weg geholpen heeft.

Dat is het mooie van dit forum er zitten altijd wel gebruikers bij die je verder

helpen. Niet vergeten om ons op de hoogte te houden.

Groetjes,

Relena

Wil je even welkom heten op dit forum Janlexi.

Wens jouw een niet al te lange wachttijd toe en denk dat Snostu je al een

eind op weg geholpen heeft.

Dat is het mooie van dit forum er zitten altijd wel gebruikers bij die je verder

helpen. Niet vergeten om ons op de hoogte te houden.

Groetjes,

Relena

ook jij bedankt alvast voor de uitleg en snostu ik heb gewoon de 5 deurs besteld

Hoi,

Ik heb sinds 7 augustus 2009 de sporty wagon variant hiervan. (weet niet of jij ook de SW variant hebt besteld).

Ik had de auto in februari besteld, eerst waren het 2 weken levertijd (officieel per brief bevestigd). na 1 week, meteen al een nieuwe brief met een nieuwe datum. Ik moest nu in totaal 16 weken wachten. vanwege een vertraging in het productieproces (gewoon orders laten opstapelen dus). Na 16 weken nog niks gehoord, na 18 weken eindelijk bericht, dat er weer 7 weken bij kwamen.

Eindelijk heb ik de auto, na bijna een half jaar wachten.

Maar het kan best zijn, weet ik wel bijna zeker, dat jouw nieuwe auto ook bij deze nieuwe levering zit, mits jouw gekozen kleur leverbaar is.

Waarschijnlijk heb je dus geluk, anders kan er inderdaad een periode van 3 maanden en meer tussenkomen.

Maar waarschijnlijk hebben ze er meer geleverd in augustus aan Nederland, waardoor jouw variant hier meteen bij zit en dan is de levertijd inderdaad maar een week of 2.

heb met de dealer gebeld en die zij dat als hij niet op voorraad was het 10 a 12 weken kon duuren als hij wel op voorraad is en in de europoort of bij een andere dealer staat het een week of 2 a 3 ging duuren ps mocht het toch een maand of 6 duuren heb ik ook het nieuwe model

Gisteren reed ik in Polen en zag daar een hoop vrachtwagens geladen met de Cee'd SW. Allemaal met de nieuwe neus. Ik zou persoonlijk echt wachten op een nieuw model en dit ook vast laten zetten in de koopovereenkomst!!

Maar volgens mij gaat Kia NL de nieuwe modellen pas uitleveren in januari 2010 (tenminste volgens mijn info bron) Dus denk dat jullie echt nog de 'oude' uitvoering krijgen.