Ruudvanderlinden Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Ik heb totaal geen stroom op de aansluiting van de trekhaak, is er iemand die toevallig weet of er een speciale zekering voor zit? Anders moet ik een geheel nieuwe kabelboom aansluiten denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rdlanenga Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 hoi ruud, kijk eens in het instructieboekje. Als je deze zelf niet hebt kan je deze downloaden op MijnKia :: The Power to Surprise. Daar staan volgens mij ook alle zekeringen in beschreven. Groet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudvanderlinden Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Ik heb totaal geen stroom op de aansluiting van de trekhaak, is er iemand die toevallig weet of er een speciale zekering voor zit?Anders moet ik een geheel nieuwe kabelboom aansluiten denk ik. dank je wel, maar daar staat niets over een speciale zekering voor trekhaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts