Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig op dit forum maar ik had mij nog helemaal niet voorgesteld. Excuses.

Ik ben Gilbert Lopulisa uit Zwolle. Ik rij een Ceed SW 1.4 ISG. Er staat nu zo'n 4500 km op. Foto's van de auto zal ik binnenkort plaatsen. Een meeting met andere Kia rijders lijkt me ontzettend leuk.

In het dagelijks leven ben ik docent netwerkbeheer en werktuigbouwkunde. In verenigingsverband train en geef ik een aantal vechtsporten (Dus voor iemand die ge

aangepast door glopulisa
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Gilbert,

Welkom op deze site, waar je dus al even lekker hebt rondgekeken. En vast al hebt geconstateerd dat er op het gebied van kennis en ervaring het nodige is te halen. Als echte foto-junkie zie ik je opnames van de Cee'd SW met belangstelling tegemoet! Je vechtsporten laat ik als je me wilt excuseren aan me voorbij gaan: te oud, te stram... :-P:razz:

Met vriendelijke groet,

GreyGriffin

Geplaatst

Ook van mij een hartelijk welkom op het forum. Ik zie dat ik niet (meer) de enige martial arts uitvoerder ben op dit forum. Zelf doe ik aan Taekwondo en Jin Jung Kwan Hapkido. Samen met mijn Sabunim(Trainer) gaan we kijken om de Jin Jung Kwan technieken meer te integreren bij Taekwondo zodat deze weer meer een martial arts dan sport wordt.

Geplaatst

Hallo Gilbert,

Welkom op dit forum.

Alex en GG hebben je al het een en ander laten weten.

Wens je heel veel plezierige kilometers toe en kan niet wachten op de foto's

en de rijverhalen.

Groetjes,

Relena

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...