Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste Mensen,

ik hoef me niet perse voor te stellen want ben al een tijdje lid bij de Kia Club, maar wil even melden dat mijn Kia Pro_Cee'd in de maak is. En dat ik aan het wachten ben wanneer ik hem in bezit heb, Ik heb een Witte Kia Pro_Cee'd 1.4 Xtra ISG besteld. Hoop hem snel te hebben. Hij moet nog uit slowakije komen. Dus hopen dat ze een beetje opschieten :P

Ik ben nu nog een trotse bezitter van een Zwarte Kia Picanto Bling, maar deze ga ik inruilen omdat ik al een tijdje een Kia Pro_Cee'd wil.

Met Vriendelijke Groeten,

Jeroen de Vries

Posted

Welkom! En een goede keuze waar je geen spijt van zult krijgen.

Ik rij inmiddels al weer bijna 2,5 maand een Cee'd SW 1.4 en geniet er nog steeds tijdens elke rit van!!! Veel plezier met/van je nieuwe aankoop!

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Jeroen,

Goeie keuze, mooie kleur, fijne auto. Ik rijd in een 'gewone' Cee'd en ben daar zeer tevreden over. Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten op het nieuwe voertuig. Krijgen we er een paar foto's van te zien als-ie bij je voor de deur staat te glimmen?

Met vriendelijke groet,

GreyGriffin

• 1 month later...
Posted

Mooi en dat in de kleur wit kun je mooie foto's van maken Jeroen.;):lol:

Groetjes,

Relena

Posted (edited)

Hoi Jeroen,

In tegenstelling tot mijn onderwerptitel is wit alweer 2 jaar de nieuwe autokleur. Zeker wanneer dit gecombineerd wordt met een subtiel zwart, krijg je vaak een stoere moderne auto.

Wanneer je hem afgeleverd krijgt, hoop ik dat je wat foto's plaatst op dit forum.

Edited by Smart
Posted

Hoi Jeroen, gefeliciteerd met je aankoop wanneer heb je hem eigenlijk?

Ik zal gelijk even gebruik maken om mezelf even kort voor te stellen.

Mijn naam is Frank, ben 44 jaar en wordt a.s. zaterdag 10 oktober 2009 eigenaar van een 2 jaar oude Kia Cee'd 1.6 executive.

De meeste zullen hier wel iets jonger zijn dan ik maar volgens mij is autorijden niet gebonden aan leeftijd toch:-P

Was zelf ook op zoek naar een Pro cee'd is toch wel iets gaver maar ja weinig aanbod 2e hands en in verhouding ook redelijk duurder:sad:

Enfin ik hoop veel te lezen, te leren en te genieten op dit forum,

Groetjes

Posted (edited)

Hallo Frank,

Je vergist je! De leeftijd op dit forum is heel erg gem

Edited by Smart
  • 2 weeks later...
Posted
Mijn Pro_Cee'd is vandaag afgeleverd bij de dealer! ik hoop hem snel te hebben! ik hou jullie op de hoogte!

Hallo Jeroen,

Ja, en met zulk soort zaken wil je die nog het liefst gisteren al gehad hebben:mrgreen:

Posted
Mijn Pro_Cee'd is vandaag afgeleverd bij de dealer! ik hoop hem snel te hebben! ik hou jullie op de hoogte!

Hoe staat het met je auto? Wanneer is hij/wordt hij afgeleverd:?:

Posted
Hoe staat het met je auto? Wanneer is hij/wordt hij afgeleverd:?:

Ik kan hem volgende week ophalen, de lening van de auto moet nog worden afgerond. En dan word het kenteken aangevraagd. Ik kan niet meer wachten!

Posted
Ik kan hem volgende week ophalen, de lening van de auto moet nog worden afgerond. En dan word het kenteken aangevraagd. Ik kan niet meer wachten!

Gelukkig loopt de lening niet via DSB-Bank.......:wink:

Dat is trouwens wel lang wachten. Hoelang doen ze wel niet over de aflevering. Hij was toch deze week al bij de dealer geleverd?

Posted

Is vrij normaal hoor, vandaag ook een aantal nieuwe wagens binnen gehad die we gewoon een week later moeten plannen, sowieso door de kentekenaanvraag maar de auto's moeten natuurlijk ook rijklaar gemaakt worden, accesoires monteren, waxoil erop enz enz.

Posted
Is vrij normaal hoor, vandaag ook een aantal nieuwe wagens binnen gehad die we gewoon een week later moeten plannen, sowieso door de kentekenaanvraag maar de auto's moeten natuurlijk ook rijklaar gemaakt worden, accesoires monteren, waxoil erop enz enz.

Ja, je hebt gelijk dat kan ook niet anders.:roll:

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Jeroen,

Zal ik je iets vreemds vertellen? Ik zit op het ogenblik ook te wachten op een nieuwe auto, maar ik vind die periode juist altijd erg leuk. Je hebt iets om je op te verheugen en naar uit te kijken. Maar mogelijk is het een afwijking van me...

Groet,

GreyGriffin

Posted
Hallo Jeroen,

Zal ik je iets vreemds vertellen? Ik zit op het ogenblik ook te wachten op een nieuwe auto, maar ik vind die periode juist altijd erg leuk. Je hebt iets om je op te verheugen en naar uit te kijken. Maar mogelijk is het een afwijking van me...

Groet,

GreyGriffin

Heel vreemd.......mwah! Afwijking? Ach, wat zal ik zeggen.......

Nee, laat ik het niet doen.;)

Of toch? Nee, laat ik het niet doen. Hahahaha!

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Smart,

Nee, zeg het vooral niet! En ik heb nog meer afwijkingen, maar die ga ik lekker niet aan jou onthullen. E

Posted
Hallo Jeroen,

Groet,

GreyGriffin

op welke auto ben jij aan het wachten? Ook een Cee'd?

Guest GreyGriffin
Posted

Hey Jeroen,

Nee, ik heb nu een Cee'd, maar wilde graag 'downsizen'. Over drie weken wordt het autootje afgeleverd dat je nu al in mijn avatar en handtekening kunt zien!

Groet van

GreyGriffin