1515 Geplaatst 1 September, 2020 Geplaatst 1 September, 2020 Beste deskundige,Ik heb een trekhaak gemonteerd op mijn Kia Sportage incl een universele 13 polige stekkerdoos met module.Echter het aansluiten van een 13 polige vergt toch enige kennis, met name de mistlamp.De mistlamp die moet als ik de aanhangwagen aankoppel bij de auto uit gaan.Hoe los ik dit op?Mijn 2e probleem is de parkeersensor die blijven reageren als ik een aanhangwagen achter de auto heb.In de handleiding staat dat ik de massa kabel van park distance control module moet door knippen en moet koppelen met de module van de trekhaak.Echter ik heb geen idee welke massa kabel ik moet hebben.wie kan mij helpen met deze 2 problemen.Ik hoor het graag van jullie.Luc Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 September, 2020 Geplaatst 1 September, 2020 Is er voor de mistlamp geen voorziening op de module?Bij auto's zonder module ben ik gewend de draad naar de mistlamp door te knippen, dan de draad vanaf de auto naar de pen van het stopcontact en vanaf het schakelcontact van de doos door naar de lamp van de auto.Dat contact is zonder stekker verbonden met het mistlampcontact, dus geeft spanning door naar de lamp, maar met een stekker erin verbreekt deze. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.