rony6t3 Geplaatst 8 November, 2020 Geplaatst 8 November, 2020 sinds enkele dagen brand mijn dimlicht als de lichtschakelaar op auto staat ... in volle zon ? Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 November, 2020 Geplaatst 9 November, 2020 Zit er geen troep op de sensor? Of heb je toevallig de zon in de rug? In dat laatste geval wil bij mijn Picanto het licht ook overdag nog wel eens inschakelen. Quote
rony6t3 Geplaatst 10 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2020 ondertussen heeft het probleem zichzelf opgelost ... tot nu toe .... ik vind de sensor wel heeel gevoelig .. minste dat je in een bosrijk gebied komt met goed weer gaat hij in de schaduw direkt over op dimlicht .... bij het verlaten van de schaduw duurt het nog redelijk lang eer hij terug naar dagrijlicht overschakelt ? Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 November, 2020 Geplaatst 11 November, 2020 Er zit meestal een vertraging in van een seconde of vijf.Dat merk ik zelf goed bij tunnels; je rijdt erin zonder licht, na 5 sec aan. Tunnel uit, 5 sec later is het licht weer uit.Deze vertraging voorkomt "klapperen" bijv. door schaduwen van bomen of gebouwen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.