FlipCarens Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Ik ben sinds april in het bezit van een Carens 2.0 CVVT. Nu heb ik last van fluittonen , links en rechts, waarschijnlijk voorportierruiten, bij snelheden hogen dan 135 km/uur (Duitsland) en bepaalde windrichting. Heeft iemand daar een oplossing voor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimmeke Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 afstelling portieren laten nazien bij dealer, waarschijnlijk is er ergens een portier wat niet goed aanligt tegen de rubber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 klopt wat wimmeke zegt zelf het probleem met mijn rio gehad deuren even laten na zien bij de dealer en je bent er vanaf. was bij mij 5 minuten werk. gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlipCarens Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts