djeed Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Beste mensen, Graag wilde ik een checken of er hier op dit forum mensen zijn welke ervaring hebben met parkeersensoren voor als accessoire. Ik wil deze graag laten monteren. Nu heb ik ook sensoren achter als accessoire dus door de dealer ingebouwd, deze reageerd zelfs op de stoepranden wat niet altijd gewenst is, maar ok... Nu mijn vragen... 1. Wat is de afstand waarbij de sensoren aangeven te stoppen? pieeeeep 2. Wat gebeurd er in de file.... blijven de sensoren dan telkens piepen? 3. Reageren ze ook op stoepranden? 4. Hoe ziet het uit op een Cee'd SW? Deze sensoren worden geplaatst op een Cee'd SW. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan informatie! Alvast dank, Djeed Quote
glopulisa Posted August 25, 2009 Posted August 25, 2009 Beste mensen,Graag wilde ik een checken of er hier op dit forum mensen zijn welke ervaring hebben met parkeersensoren voor als accessoire. Ik wil deze graag laten monteren. Nu heb ik ook sensoren achter als accessoire dus door de dealer ingebouwd, deze reageerd zelfs op de stoepranden wat niet altijd gewenst is, maar ok... Nu mijn vragen... 1. Wat is de afstand waarbij de sensoren aangeven te stoppen? pieeeeep 2. Wat gebeurd er in de file.... blijven de sensoren dan telkens piepen? 3. Reageren ze ook op stoepranden? 4. Hoe ziet het uit op een Cee'd SW? Deze sensoren worden geplaatst op een Cee'd SW. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan informatie! Alvast dank, Djeed In het boekje staat volgens mij dat als je de lange piep hoort (pieeeeeeeep) je op 40 cm van het object bevindt. Achter dan. Maar dit kan de garage volgens mij instellen. Quote
Recommended Posts