gobiuspictus@hotmail.com Geplaatst 6 Januari, 2021 Geplaatst 6 Januari, 2021 Goedemorgen, Ik heb pas een Picanto 2013 aangeschaft. Het sd-kaartje van de AVIC-F550BT is echter verdwenen. Hoe moet ik een nieuw/schoon sd-kaartje werkend krijgen voor dit systeem? Ik ben een leek en kwam er op de site van Pioneer niet uit. Is het een kwestie van bij Pioneer een kaart kopen, downloaden en op het sd-kaartje zetten, werkt het dan? Quote
KiaPicantoVriend Geplaatst 10 November, 2024 Geplaatst 10 November, 2024 De SD-geheugenkaart gebruik je alleen maar voor je eigen muziek op te zetten en af te spelen, zo ik begrijp in de gebruiksaanwijzing, via je autoradio. Het is ook mogelijk om eventuele updates via een dergelijk kaartje, dan wel via de usb geheugenstick in te tanken. zorg er wel voor dat je een SD-geheugenkaart van voldoende kwaliteit en niet te hoog aantal MB’s gebruikt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.