MarcoV Posted August 25, 2009 Posted August 25, 2009 Hallo allemaal, Ik wil graag weten of mijn Rio uit 2003 nog de originele accu heeft. Welk merk levert Kia origineel? Nu zit er een Delkor accu in. Quote
Kia Fan Posted August 25, 2009 Posted August 25, 2009 Kia levert diverse merken is een beetje moeilijk te zeggen dat deze standaard is. Je zou kunnen kijken of er een datum stickertje oid op geplakt zit. Quote
kia-man Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 (edited) Heb je de gegevens die op de accu staan ??? Dan kan ik het zo voor je nakijken wat voor er bij mij inzat. Volgens de orginele handleiding zou er orgineel een 60AH in moeten zitten. Edited August 26, 2009 by kia-man Quote
Dutchdragon Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Accu's eruit knallen van Kia en een Gel accu erin Quote
MarcoV Posted September 13, 2009 Author Posted September 13, 2009 Christiaan, Ik zie dat er 60AH op de zijkant staat. Gezien de leeftijd van de auto (6 jaar) zal het waarschijnlijk nog de originele zijn. Of is dat a.h.v. een serienummer of iets dergelijks na te gaan? Quote
Rio-man Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 Tsja.. er kan een onderdeelnummer opstaan en dat kan de dealer opzoeken in het systeem. Ik heb geen idee wat voor accu er bij mij inzit.. in elk geval niet degene die er in de fabriek is ingezet want die was dood na 2 jaar. Quote
Rio-man Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Tsja.. er kan een onderdeelnummer opstaan en dat kan de dealer opzoeken in het systeem. Ik heb geen idee wat voor accu er bij mij inzit.. in elk geval niet degene die er in de fabriek is ingezet want die was dood na 2 jaar. En degene die er nu inzit gaat ook niet lang meer mee... 5 minuten met de alarmlichten aan (moest even snel het postkantoor in) en hij start al een stuk moeilijker... Quote
Recommended Posts