arno Swaep Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Goedenavond, Ik ga een achteruitrij camera installeren, om niet de hele auto door te hoeven heb ik een draadloze aangeschaft, echter nu moet ik natuurlijk het beeldscherm aansluiten op de schakelaar van het achteruitrijlicht, weet iemand waar ik die kan vinden? ik heb een Sportage uit 2007. Quote
CJAvHam Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Je kan het bij de achteruit rij lamp van Daan halen en anders bij de schakelaar op de bak Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Nu heb ik dan wel geen Sportage, maar bij mijn Picanto is er achteruitrijsignaal aanwezig in de linker dorpel; daar loopt de kabelboom naar de achterlichten.Ik kan me voorstellen dat dat bij een Sportage ook zo is. Quote
arno Swaep Geplaatst 20 Februari, 2021 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2021 21 uur geleden, CJAvHam zei: Je kan het bij de achteruit rij lamp van Daan halen en anders bij de schakelaar op de bak CJ, bij de lamnp snap ik, daar ga ik de camera vandaan halen, het scherm zal ik idd bij de schakelaar vandaan moeten halen, maar zit die bij de pook? of op de bak? Groet, Arno. Quote
CJAvHam Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Op de bakVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.