Jump to content

Cc in Rio stuur bouwen

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben Ron en sinds vanavond hier geregistreerd. Ik volg dit forum al een tijdje en zit nu zelf met een klein probleempje. Ik heb een rio 3 uit 2014 en wil er een cc in het stuur zetten. Alleen als ik op het net ga zoeken zie ik ze wel staan voor 1.6 liter blokken maar ik heb een 1.2 liter. Werken die sets ook op mijn Rio? 

15 minuten geleden, Ron61 zei:

Hallo allemaal, ik ben Ron en sinds vanavond hier geregistreerd. Ik volg dit forum al een tijdje en zit nu zelf met een klein probleempje. Ik heb een rio 3 uit 2014 en wil er een cc in het stuur zetten. Alleen als ik op het net ga zoeken zie ik ze wel staan voor 1.6 liter blokken maar ik heb een 1.2 liter. Werken die sets ook op mijn Rio? 

Er is maar 1 set nou eigenlijk 2 

1 voor normaal stuur en 1 voor als je stuurwiel verwarming hebt 

tis de zelfde set alleen de bedrading die er bij zit is anders 

9 minuten geleden, Ron61 zei:

Verwarmd stuur heb ik niet. Word dus het setje met 4 aansluitingen. Ga ik 'm bestellen. Zogauw ik 'm gemonteerd heb laat ik dit gelijk weten. 

Erg bedankt alvast 

heb deze set pas een 250+ keer ingebouwd die werkt prima 

Kleine tip.

zoek een lederen stuur met alle functies erop bij demontage bedrijven.

dat heb ik ook gedaan en dan werkt alles zelfs het lampje op het dashboard van de cv gaat branden. Speedlimitter  werkt ook alleen gaat daar geen lampje van branden. Bellen werkt ook.

gewoon plug en play.

Edited by Mike Hammer