nickd Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 (edited) Ik heb m nog maar 2 maanden in bezit, een Zwarte Sorento 2,4 EX uit 2003 met maar 65000 kilometer. Ik ben er mee op vakantie geweest en dat is heel goed bevallen, lekker veel kracht in de bergen en als je hem voor een caravan zet gaat dat zonder problemen. Wat gebeurt er?, na mijn vakantie krijg ik bericht dat ik aangenomen ben bij een andere werkgever en je raad het al; inclusief leaseauto. Aangezien mijn vrouw de Sorento wat te groot vindt om in te rijden en liever in haar Corsa rondtuft, gaat de Kia eruit, al doet t pijn, want hij beviel erg goed maar 3 auto's voor de deur is wat overdreven. Het is een EX versie, met airco, lederen bekleding, stoelverwarming, electrisch schuif/kanteldak, radio cd met 6 speakers, trekhaak en verder uiteraard alle opties van een EX. De distributieriem etc zijn voordat ik m kocht vervangen, dus gloednieuw. Kilometerstand is 65000, APK tot juli 2010.. dussss, weet je iemand of ben je zelf geinterresseerd, laat t me weten. Ik denk aan een bedrag van 12000. In principe is de auto per 1 oktober beschikbaar, maar als je hem sneller wil kan dat ook, dan rij ik een paar weekjes met mijn vrouw mee.. Edited September 12, 2009 by nickd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts