Peter Proceed Geplaatst 6 Mei, 2021 Geplaatst 6 Mei, 2021 Dag allen, Sinds een paar weken ben ik eigenaar van een Proceed (MY21). De UVO app werkt prima, alleen lukt het mij niet om een bestemming naar de navigatie van de auto te sturen. In de app wordt aangegeven dat de bestemming succesvol verzonden is (en waar ik hem zou moeten kunnen vinden in het navigatiemenu van de auto). Alleen kan ik hem vervolgens dus niet vinden in de auto. Hebben meer mensen hier last van en/of een oplossing of tips? Quote
pdakkerman Geplaatst 6 Mei, 2021 Geplaatst 6 Mei, 2021 Ik heb het in het begin 1x getest. Toen werkte het. Maar sinds vorige week een andere telefoon. OnePlus9 met Android11 en sindsdien krijg ik geen melding meer als ik vergeten ben de deuren dicht te doen en gisteravond werkte het verzenden niet. Bestemming wel verzonden maar bij het starten van de auto kreeg ik niet de vraag om er naartoe te navigeren. Echter onlangs wat instellingen in de UVO app verandert en daarna kreeg ik in de auto wel de vraag om ik de instellingen wilde bijwerken (of zoiets) Mss dat eea met elkaar te maken heeft. Ik zal het zsm nog een testen Quote
pdakkerman Geplaatst 6 Mei, 2021 Geplaatst 6 Mei, 2021 Update Hij doet het. Wel eerst foutmelding bij versturen. 2 e keer deed ie het wel. In de auto de melding dat er 2! Route verzoeken waren, ook die van gisteren. Een oude 3e, van de eerste keer, sinds er ook bij. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.